رونمایی از گوشی‌های فیس‌بوکی HTC در کنگره جهانی موبایل بارسلونا

این دو گوشی که با نام های تجاری عجیب سالسا و چاچا به بازار عرضه خواهند شد دارای دکمه فیزیکی فیس‌بوک بر روی خود هستند که که با استفاده از آن می‌توان به طور مستقیم به این شبکه اجتماعی راه پیدا کرد.

1

به گزارش فارنت به نقل از گیزمودو پیش از این اخباری مبنی بر قصد شرکت اچ.تی.سی برای عرضه تلفن همراه با دکمه فیزیکی اختصاصی شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرده بودیم.(اینجا)

در زمان انتشار گزارش قبلی بسیاری آن را شایعه دانسته و احتمال این اقدام را ناچیز دانسته بودند اما شرکت تایوانی اچ.تی.سی با عرضه دو گوشی تلفن همراه با قابلیت دکمه فیزیکی ارتباط فوری با شبکه اجتماعی فیس‌بوک طرفداران خود را شگفت‌زده کرد.

salsa-chacha-htc-facebook-phone

این دو گوشی که با نام های تجاری عجیب سالسا و چاچا به بازار عرضه خواهند شد دارای دکمه فیزیکی فیس‌بوک بر روی خود هستند که که با استفاده از آن می‌توان به طور مستقیم به این شبکه اجتماعی راه پیدا کرد و صفحه خود را به روز رسانی کرده و از وضعیت دوستان خود باخبر شد و یا عکس‌ها و تصاویر ویدیوئی خود را به اشتراک گذاشت.

بنا بر اعلام اچ.تی.سی این دو تلفن همراه به اندروید 2.4  و رابط کاربری موسوم به سنس اچ.تی.سی مجهز خواهند بود و این در حالیست که آخرین نسخه اندروید رویت شده در بازار اندروید 2.3 بوده است.

Chach-htc-facebook-phone

تلفن همراه چاچا همان‌طور که می‌بینید شبیه به تلفن‌های همراه بلک‌بری با صفحه کلید‌های استاندارد QWERTY  است. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 2.6 اینچی با رزولیشن 480 x 320 است که از یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلش در پشت و یک دوربین VGA  در جلوی دستگاه نیز برخوردار شده است.

Salsa-hts-facebook-phone

تلفن همراه سالسا نیز که بسیار شبیه به تلفن‌های همراه دزایر Desire این شرکت است از صفحه نمایش 3.4 اینچی با رزولیشن 480 x 320 به همراه دو دوربین دقیقا مانند دوربین‌های تلفن همراه همزاد خود چاچا است.

هردو این گوشی ها دارای پردازنده 600mhz و حافظه داخلی 512mb و بلوتوث  نسخه3 می باشند و در اواسط سال 2011 میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    htc کارش درسته