سـوم اسفـندماه؛ تاریـخ انتـشار رسمی «سرویس‌پک 1» ویندوز 7

در مجموعه به‌روزرسانی شماره یک، هیچ امکان جدیدی به سیستم عامل ویندوز 7 اضافه نخواهد شد و این مجموعه تنها شامل اصلاحیه‎هایی خواهد بود که تا به‌حال برای این سیستم عامل منتشر شده‎اند.

3

به گزارش فارنت شرکت مایکروسافت اعلام کرد مجموعه به‌روزرسانی (Service Pack) شماره یک سیستم عامل ویندوز 7 تکمیل و نهایی شده و از سوم اسفند ماه ارائه خواهد شد. ارائه این مجموعه به‌روز رسانی از طریق سرویسWindows Update خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر، همانطور که قبلا هم مایکروسافت اعلام کرده بود، در مجموعه به‌روزرسانی شماره یک، هیچ امکان جدیدی به سیستم عامل ویندوز 7 اضافه نخواهد شد و این مجموعه تنها شامل اصلاحیه‎هایی خواهد بود که تا به‌حال برای این سیستم عامل منتشر شده‎اند.

Win-7-Sp1

تنها دو تغییر از طریق مجموعه به‌روزرسانی شماره یک در ویندوز 7 به وجود خواهد آمد. تغییر اول، به‌روزرسانی Remote Desktop برای سازگاری با فناوری جدید Remote FX است.

فناوری جدید Remote FX برای بهبود گرافیک ویندوز 7 بر روی ماشین‎های مجازی (Virtual Machine) که بر روی سرورهای Server 2008 R2 SP1 اجرا می‎شوند، است.

تغییر دوم هم پشتیبانی از فناوری Dynamic Memory در سرورهای  Server 2008 R2 SP1 خواهد بود تا مدیران شبکه به راحتی و با سرعت بتوانند میزان حافظه ماشین‎های مجازی را تنظیم کنند.

بنا بر اعلام مایکروسافت، دو فناوری Remote FX و Dynamic Memory سازندگان رایانه را قادر خواهد کرد تا رایانه‌هایی با مشخصات پایین‎تر و قیمتی ارزان‎تر برای اجرای ویندوز 7 بر روی ماشین‎های مجازی، تولید کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Mr.HaMeD می‌گوید

    ممنونم یعنی خطر داشت و باگ داشت؟
    فارنت: خبری در این خصوص اعلام نشد. اما معمولا نسخه‌های آزمایشی دور از باگ و ایراد نیستندو

  2. Mr.HaMeD می‌گوید

    پس اون سرویس پکی که قبلاً واسه دانلود در سایتها قرار داده بودند چی بود؟

    فارنت: اون سرویس پک نسخه اولیه و آزمایشی بود

  3. مجید می‌گوید

    مقدار ساپورت رم برای 32 بیتی رو هم افزایش میدادن خوب بود /الان فقط تا 3.5 رو گیگ رو ساپورت میکنه ؟!