اپل «آی‌پد 3» را پاییز سال آینده عرضه می‌کند!؟

شرکت اپل هنوز تبلت نسل دوم خود یعنی آی‌پد 2 را به بازار عرضه نکرده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکا در نظر دارد در یک غافلگیری بزرگ آی‌پد 3 را در پاییز سال آینده به بازار عرضه کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی پی‌سی‌مگ، نخستین تبلت شرکت اپل در حدود 10 ماه پیش به بازارهای جهانی عرضه شد و آی پد 2 نیز قرار است تا چندی دیگر معرفی شود و حالا خبر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی تبلت خود، آی‌پد 3 است.

البته در اینکه اپل یک کارخانه شایعه‌سازی است شکی نیست و همیشه اخباری در مورد تولید گجت‌های رویایی از این شرکت در وب‌سایت‌های اینترنتی دهان به دهان می‌چرخد‌.

شرکت اپل طبق یک رویه معمول هر سال چرخه گجت‌های خود را به‌روز رسانی می‌کند و قرار است تا این شرکت نسل دوم تبلت‌های خود را معرفی کند و با توجه به اینکه اولین تبلت در اول آوریل 2010 وارد بازار شد احتمال به بازار آمدن تبلت جدید نیز وجود دارد.

ipad2

الگوی اپل به طور معمول این بوده است: در ماه آوریل شایعات حول و حوش آیفون 5 وجود خواهد داشت و سپس در ماه ژوئیه شایعات در مورد آی‌پادتاچ شکل می‌گیرد. کلا  چرخه محصولات اپل خیلی قابل پیش‌بینی به نظر می‌آید.

اما اکنون در مورد آی‌پد 3 گویا قضیه تا حدودی فرق کرده است و ممکن است اپل قصد یک غافلگیری بزرگ را برای کاربران خود داشته باشد و جالبتر اینکه دیگر این اخبار شایعه نیست و بر اساس اطلاعات درست اعلام شده است و یکی از اطلاعات این است که این شرکت در مرحله طراحی یک قاب و صفحه نمایش در اندازه تبلت فعلی است که دارای فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای خواهد بود است.

البته برخی بلاگرها هم پیش‌بینی کرده‌اند که طراحی‌های انجام شده برای آی پد 3 نبوده و اپل قصد داشته باشد محصولاتی با عناوینی همچوی آی‌پد 2 پرو و یا آی‌پد 2.5 و یا چنینی عناوینی برای جذب بیشتر بازار عرضه کند.

به هر حال باید منتظر گذشت زمان ماند و دید استیو جابز که این روزها به خاطر بیماری خود در مرخصی به سر می‌برد چه چیزی در مشت خود پنهان کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.