هیتاچی صفحه نمایشی برتر از رتینا اپل ارائه کرد!

صفحه نمایش رتینای آیفون دارای کیفیت نمایش 960 x 640 پیکسل است و حالا شرکت هیتاچی با ارائه یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS LCD برای تلفن‌های همراه هوشمند رکورد رتینا را شکسته و به کیفیت نمایش 1280 x 720 پیکسل دست یافته است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Dvice ، شرکت توشیبا با ارائه یک صفحه نمایش جدید برای تلفن همراه،رکورد پیکسل‌های آیفون 4 شرکت اپل و صفحه نمایش رتینا این شرکت را پشت سرگذاشت.

همانطور که می‌دانیم صفحه نمایش رتینای آیفون دارای کیفیت نمایش 960 x 640 پیکسل است و حالا شرکت هیتاچی با ارائه یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS LCD برای تلفن‌های همراه هوشمند رکورد رتینا را شکسته و به کیفیت نمایش 1280 x 720 پیکسل دست یافته است. کیفیتی که بسیار بیشتر از حدیست که شما در یک تلفن همراه به آن نیاز دارید.

hitachi-new-smartphone-display

این صفحه نمایش یک صفحه نمایش در ابعاد 9×16 کامل است با نسبت کنتراست 1100 به 1 که با رزولیشن 1280×720 در واقع به ما در هر اینچ 329 پیکسل ارائه می‌دهد.

شرکت هیتاچی اعلام کرده است که این صفحه نمایش جدید در ماه اکتبر به تولید انبوه می‌رسد و ما می‌توانیم این صفحه نمایش را در تلفن‌های اندرویدی جدید و یا آیفون 5 آن را نظاره‌گر باشیم. هر چند به نظر می‌رسد که صفحات نمایش 3 بعدی بدون عینک برای تلفن های همراه در سال 2012 حرف نخست را بزند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.