اوباما به دختران خود اجازه دسترسی به فیس‌بوک را نمی‌دهد!

بانوی اول آمریکا با تاکید بر اینکه هر دو دختر او اجازه ساخت اعتبار در فیس‌بوک را ندارند، اعلام کرد: من خیلی طرفداراینکه نوجوانان به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند نیستم، این چیزی نیست که آنها نیاز داشته باشند.

4

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه، میشله اوباما همسر رییس جمهور امریکا اعلام کرد: مالیا و ساشا دختران باراک اوباما به این زودی ها اجازه نخواهند یافت به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند.

میشله اوباما در گفتگو با برنامه «تودی‌شو» شبکه تلویزیونی «ان.بی.سی» با تاکید بر اینکه هر دو دختر او اجازه ساخت اعتبار در فیس‌بوک را ندارند، اعلام کرد: من خیلی طرفداراینکه نوجوانان به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند نیستم، این چیزی نیست که آنها نیاز داشته باشند. این اصلا لازم نیست.

Michelle-Obama-Facebook

بانوی اول آمریکا با اشاره به اینکه وی به مقررات سخت‌گیرانه اینترنتی بالاتر از مقررات امنیتی در نظر گرفته شده برای خانواده اول ایالات متحده می‌نگرد، اعلام کرد: من فکر می‌کنم که ما بسیار خوش‌شانس هستیم که اینجا محدودیت‌هایی زیادی از سوی سرویس امنیتی وجود دارد .

مالیا اوباما دختر بزرگتر اوباما 12 سال سن دارد و دختر کوچکتر او، ساشا 9 سال سن دارد. فیس‌بوک به صورت رسمی محدودیت سنی بالای 13 سال را برای کاربران خود در نظر گرفته است اما نوجوانان پایین‌تر از این سن معمولا با ثبت سنی دروغین بالاتر از محدودیت در نظر گرفته شده، وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند.

در خصوص اینکه بالاخره دختران اوباما اجازه ثبت‌نام در فیس‌بوک را خواهند داشت یا نه! میشله اوباما تصریح کرد: این موضوع بستگی به سن و سال آنها و زمانی دارد که ما کاخ سفید را ترک خواهیم گفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    حالا اینکه چیزی نیست… ایران به 70 میلیون نفر اجازه دسترسی به فیس بوک را نمیدهد

  2. محمد می‌گوید

    مرگ برای همسایه حقه؟!

  3. ArAsh می‌گوید

    18 سال نیاز داره فکر کنم !
    نه 13 سال

  4. مهیار می‌گوید

    البته میشل نه میشله!!!