اپل با آیفون «نانو» به جنگ اندروید گوگل می‌رود!

این آیفون که کوچک‌تر و ارزان‌تر از آیفون فعلی است به نظر می‌رسد برای مقابله با سیل تلفن‌های اندرویدی در نظر گرفته شده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در حال کار بر روی یک مدل کوچک‌تر و بسیار ارزان‌تر از آیفون فعلی است.

بنا بر این گزارش‌ها اپل قصد دارد تا این آیفون ارزان‌قیمت را با خدمات دوساله بی‌سیم با قیمتی در حدود 200 دلار در اواسط سال جاری میلادی به بازار عرضه کند، هر چند احتمال تاخیر و یا کلا تعطیل شدن این پروژه نیز وجود دارد.

iPhone-Nano-Blomberg

این گزارش‌ها در حالیست که وب سایت شبکه خبری بلومبرگ نیز گزارش کرده است که آیفون ارزان قیمت که از آن به عنوان آیفون نانو نام برده شده است، دارای اندازه‌ای در حدود دو سوم آیفون فعلی است و با قیمت 125 دلار عرضه خواهد شد.

شرکت اپل هنوز هیچ گونه اظهارنظری درباره اخبار منتشر شده نکرده است اما اگر این شایعات حقیقت داشته باشد این شرکت یک راه‌حل هوشمندانه برای مقابله با سیل تلفن‌های همراه اندرویدی در پیش گرفته است.

از سوی دیگر انتشار این اخبار در حالی است که انتشار برخی شایعات مبنی بر بستری شدن استیو جابز در بیمارستان، سهام این شرکت دچار افت محسوس در بازار بورس آمریکا شده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. roozbeh7000 می‌گوید

    دوست عزیز سایت شما جایگاهی مناسبی در اینترنت داره
    به نظرم باید در انتخاب خبر کمی دقت بیشتری کنید
    این خبر آیفون مینی بار اول نیست که اومده و مثل همیشه شایعه ای بیش نیست
    اپل همیشه در انتخاب اندازه مناسب دقت زیادی داره و به همین دلیل گفت که تبلت ۷ اینچی اصلا بدرد نمی خوره

    فارنت: دوست عزیز با تشکر از لطفتون نسبت به این سایت باید خدمتتون عرض کنم که اگه وب‌سایت معتبر خبری بلومبرگ منبع اصلی این خبر نبود ما هم علاقه‌ای به کار کردن این شایعه نداشتیم. شما درست می‌فرمائید قبلا هم مطرح شده بود اما مثل اینکه این بار جدی‌تره. باز هم ممنون از لطفتون