رونمایی از تلفن همراه غیررسمی فیس‌بوک!

شرکت INQ از تلفن همراهی با صفحه نمایش لمسی 2.6 اینچی با سیستم عامل اندروید 2.2 و صفحه کلید استاندارد Qwerty رونمایی کرده است تا با تاکید بر اعتبار افراد در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، اولین تلفن همراه غیررسمی فیس‌بوک باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از تی‌جی‌دیلی همان‌طور که پیش از این فیس‌بوک با رد شایعه ساخت تلفن همراه توسط این شرکت، بر عدم تمایل خود برای درج نام فیس‌بوک بر روی یک گوشی تلفن همراه تاکید کرده بود اما این به این معنا نیست که این شرکت دیگر تولید‌کنندگان این بازار را از ساخت تلفن همراه بر مبنای این شبکه اجتماعی منصرف کند و این کاری بود که شرکت INQ  آن را انجام داد.INQ- Cloud Q

شرکت INQ از تلفن همراهی با صفحه نمایش لمسی 2.6 اینچی با سیستم عامل اندروید 2.2 و صفحه کلید استاندارد Qwerty  رونمایی کرده است تا با تاکید بر اعتبار افراد در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، اولین تلفن همراه غیررسمی فیس‌بوک باشد.

INQ- Cloud Q

در تلفن همراه شرکت INQ با نام Cloud Q  کاربران به امکانات کامل صفحه فیس‌بوک خود همچون نوشتن بر روی دیوار خود و دوستان، ارسال پیام و گفتگوی آنلاین (چت) دسترسی دارند و بر خلاف دیگر تلفن‌های همراه ذارای برنامه ارتباط با فیس‌بوک، ارتباطات شبکه اجتماعی فیس‌بوک در زیرساخت‌های رابط کاربری این تلفن همراه منظور شده است.

INQ- Cloud Q

این تلفن همراه اگر چه بر مبنای فیس‌بوک کار می‌کند اما هیچ همکاری مشترک رسمی بین این شرکت و فیس‌بوک وجود نداشته و تنها به نظر می‌اید فیس‌بوک به بهتر شدن رابط کاربری این تلفن همراه برای کاربران خود کمکی هرچند اندک کرده است.

هنری مویسیناک مدیر بخش امور تلفن همراه فیس‌بوک در این خصوص گفت: تلفن همراه Cloud Q شرکت INQ صفحه فیس‌بوک را با تنها یک بار لمس‌کردن صفحه در اختیار افراد قرار می‌دهد و این درحالیست که آنها به صورت سیار هستند و این قدرت دستگاه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: شرکت INQ راهی آسان و ابتکاری برای استفاده از قابلیت‌های فیس‌بوک را که افراد راقادر می‌سازد کارهای خود در فیس‌بوک مانند دیدن عکس و فیلم ، چت کردن، ارسال پیغام و .. را تنها در صفحه اول تلفن همراه خود انجام دهند.

تلفن همراه Cloud Q برای عرضه در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است که در فروشگاه‌های Best Buy عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.