عرضه نسخه ولنتاین بازی محبوب پرندگان خشمگین / دانلود کنید!

شرکت روویو چند روز پیش از روز ولنتاین نسخه جدید این بازی محبوب را برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون روانه بازار کرده است.

3

پیش از این خبر از عاشق شدن پرندگان خشمگین به شما داده بودیم و وعده اینکه شرکت روویو در نظر دارد نسخه جدید این بازی را به مناسبت روز ولنتاین به بازار عرضه کند. نسخه ولنتاین بازی پرندگان خشمگین!

اکنون این شرکت پیش از روز ولنتاین نسخه جدید این بازی را که در آن ۱۵ مرحله همگی با پس زمینه‌هایی عاشقانه وجود دارد، به بازار عرضه کرده است تا جشن روز ولنتاین شما را باشکوه‌تر کند!

رنگ غالب پس‌زمینه تمام مراحل بازی صورتی است و شما این بار پرندگان را به سازه‌هایی قلبی شکل شلیک می‌کنید. قابلیت نسخه جدید پرندگان خشمگین مشارکت شرکت تولیدکننده با موتور جستجوگر بینگ و شبکه اجتماعی فیس‌بوک در آن است.

در صفحه اصلی این بازی کاربران برای ارسال کارت تبریک روز ولنتاین با پس‌زمینه بازی پرندگان خشمگین در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دعوت می‌شوند ما توانستیم با نام کاربری خود و با استفاده از آیفون درفیس‌بوک وارد شدیم اما به دلیل نامعلوم قادر به ارسال کارت تبریک نشدیم!

angry-birds-season-fb-unlock

همکاری با فیس‌بوک در این نسخه به همینجا ختم نمی‌شود و شما اگر با استفاده از دستگاه خود صفحه پیشنهادی پرندگان خشمگین را لایک بزنید سه مرحله قفل شده دیگر هم برای شما باز خواهد شد.

اما همکاری پرندگان خشمگین با بینگ؛ در این نسخه شما برای یافتن تخم‌مرغ‌های طلایی پنهان شده می‌توانید از جستجوی بینگ استفاده کنید تا زود‌تر به راه‌حل پی ببرید.

angry-birds-season-bing-golden

اگر تاکنون موفق به انجام این بازی نشده‌اید برای شما پیشنهاد‌های خوبی داریم. اگر تلفن همراه هوشمند شما به سیستم عامل اندروید مجهز است، می‌توانید تمام نسخه‌های موجود این بازی را از جمله نسخه جدید ولنتاین از فروشگاه اندروید به طور رایگان دریافت کنید.

اما اگر دسترسی برای شما به این فروشگاه محدود است می‌توان آن را از پی‌سی‌دانلود دریافت کرده و به طور مستقیم بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

برای شما هم که هیچ دستگاه مجهز به اندروید و یا سیستم عامل آیفون و دیگر سیستم‌عامل‌های قادر به انجام این بازی را ندارید می‌توانید از انجام آن در رایانه خود لذت ببرید. برای دریافت نسخه پی‌سی این بازی به این مطلب ما مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ناهید می‌گوید

    خب بد نیس بگید که نسخه ولنتاین برا ی
    دانلود نیس انقد پر پر نزنیم …
    گناه داریم ن نیومده … انقد پرپر نزنیم واسه دانلود
    گناه داریم

  2. مسعود می‌گوید

    نسخه ولنتاین برای pc نیومده؟
    ممنون

    فارنت: نه دوست عزیز هنوز نیومده. در صورت انتاشر خبرش رو در فارنت خواهید خواند.

  3. مهیار می‌گوید

    حداقل بگید نسخه ی پی سی قدیمیه و نسخه ی ولنتاین نیست