عرضه «اندروید 2.4» گوگل با طعم برنامه‌های «اندروید 3»!

این موضوع را شرکت ویوسونیک اعلام کرده است که خبر از عرضه تلفن همراه هوشمند بعدی این شرکت با نام «ویوپد 4» مجهز به نسخه اندروید 2.4 گوگل را در ماه آوریل داده است.

1

به گزارش فارنت به نقل از پایگاه اینترنتی پاکت‌لاینت، شرکت گوگل برای هماهنگ‌سازی و حفظ یکپارچگی اجرای برنامه‌ها، نسخه اندروید 2.4 را عرضه خواهد کرد که قابلیت اجرای برنامه‌های سیستم عامل اندروید مخصوص تبلت‌ها یعنی اندروید 3 را برای تلفن همراه قابل اجرا می‌سازد.

این موضوع را شرکت ویوسونیک اعلام کرده است که خبر از عرضه تلفن همراه هوشمند بعدی این شرکت با نام «ویوپد 4» مجهز به نسخه اندروید 2.4 گوگل را در ماه آوریل داده است.

Viewpad4-viewsonic

این شرکت اعلام کرده است که این نسخه از اندروید گوگل به گونه‌ای است که قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید 3 (honeycomb) که ویژه تبلت‌ها عرضه خواهد شد را دارد.

گذشته از این خبر و با توجه به اعلام این شرکت مبنی بر تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند تاریخ عرضه اندروید 2.4 بسیار زودتر از تاریخی است که پیش از این پیش‌بینی شده بود.

تنها دلیلی که می‌توان برای فاصله میان عرضه اندروید 3 (ویزه تبلت) و اندروید 2.4 قابل قبول دانست، این است که گوگل تنها می‌خواهد اطمینان پیدا کند که برنامه‌های طراحی شده برای نسخه اندروید 3 ویژه تبلت‌ها با پردازنده دو هسته‌ای می‌توانند با دستگاه‌های تک‌هسته‌ای با سیستم عامل اندروید 2.4 کار کنند.

بنابراین تنها تفاوت اندروید 2.3 با اندروید 2.4، امکان اجرای برنامه‌های مخصوص دو هسته‌ای‌ها بر روی پلتفرم‌های تک هسته‌ای است.

تلفن همراه هوشمند ویوپد 4 که اولین محصول با سیستم عامل اندروید 2.4 خواهد بودبه برنامه فلش 10.1 مجهز خواهد بود و از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD 720p برخوردار خواهد بود.

این تلفن همراه همچنین ا زخروجی  mini-HDMI 720p و دوربین 5 مگاپیکسلی با تنظیم فاصله کانونی خودکار و همچنین نمایشگر 4.1 اینچی برخوردار خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    به به

    خدا کنه آپدیتشم به صورت on the air بیاد