«پرندگان خشمگین» به مناسبت «ولنتاین» عاشق می‌شوند!

شرکت روویو این به‌روز رسانی را با یک سطح جدید از مراحل و به مناسبت فرا رسیدن روز موسوم به روز ولنتاین (عشق‌ورزی) ، با پوسته‌های جدید صورتی و چندین نماد قلب در گوشه‌های بازی ارائه خواهد کرد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، اگر شما از بازی پرندگان فصلی در زمستان خسته شده‌اید شرکت روویو (Rovio) به زودی این نسخه را به رایگان به نسخه «روز ولنتاین» ارتقاء می‌دهد.

angrybirds-valentines

شرکت روویو این به‌روز رسانی را با یک سطح جدید از مراحل و به مناسبت فرا رسیدن روز موسوم به روز ولنتاین (عشق‌ورزی) ، با پوسته‌های جدید صورتی و چندین نماد قلب در گوشه‌های بازی ارائه خواهد کرد تا پرندگان خشمگین که به مناسبت ولنتاین عاشق‌پیشه شده‌اند باز هم بتوانند با همان روش بازی‌ (گیم‌پلی) قبلی تخم‌مرغ‌های خود را از خوک‌های بدطینت پس بگیرند.

angrybirds-valentines-2

مدیران شرکت رویو به خوبی می‌دانند که اگر بخواهد روند یکنواخت پرندگان خشمگین را ادامه دهند، ممکن است که بازار عالی و رتبه اول خود در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را از دست بدهند و از همین روست که با ارائه نسخه فصول (Season) پرندگان خشمگین، به هر بهانه‌ای رنگ و بوی پرندگان خشمگین را عوض می‌کنند که این سومین مرتبه بعد از نسخه‌های جشن هالووین  و زمستان است.

angrybirds-valentines

قرار است این بازی در هفته آینده برای پلاتفرم آیفون و تبلت آی‌پد اپل و اندروید گوگل منتشر شود  و البته نسخه ارائه شده برای اندروید رایگان خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. persianbat می‌گوید

    شما چرا ovi
    و مایمو را فراموش میکنید ؟

  2. tr chat می‌گوید

    Subhan Allah..

  3. مهیار می‌گوید

    برای pc قرار نیست بیاد؟!

    فارنت: در خبر چیزی ذکر نشده بود. باز هم باید منتظر ماند.