با این فلش یو اس بی به لپ‌تاپ خود پر پرواز هدیه کنید!

این یو اس بی‌ها با استفاده از آرم و علائم شرکت‌ها و خطوط هوایی ساخته شده و هنگامی که به رایانه شما متصل می‌شود، مانند باله هواپیما دیده می‌شود.

5

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو اگر شما هم از جمله دوستداران خطوط هوایی هستید احتمالا از این فلش‌های یو اس بی و یا بهتر بگویئم باله‌های یو.اس.بی خوشتان خواهد آمد که با نام بادر به بازار عرضه شده است. این یو اس بی‌ها با استفاده از آرم و علائم شرکت‌ها و خطوط هوایی ساخته شده و هنگامی که به رایانه شما متصل می‌شود، مانند باله هواپیما دیده می‌شود.

البته تولید این محصولات را تنها می‌توان در راستای گسترش بازار تبلیغات به بازار فناوری دانست و اینکه این روزها حافظه‌های یو.اس.بی به بازار تبلیغات راه یافته‌اند. این باله‌های تبلیغاتی حافظه‌دار را می‌توان هدیه تبلیغاتی مناسبی دانست که از سوی خطوط هواپیمایی به مسافران اهدا شود.

به هر حال اکنون مدل‌های موجود در وب‌سایت تولید‌کننده این حافظه‌ها از اندازه 4 گیگابایتی به قیمت 53 دلار تا اندازه 32 گیگابایتی به قیمت 120 دلار دیده می‌شود .  نکته جالب اینکه در وب سایت این شرکت امکان آن دیده شده است که حافظه‌هایی با علائم و لوگو شرکت و خطوط دلخواه هواپیمایی خود را سفارش دهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. میثم می‌گوید

    با اون تیتر زدنتون…مسخره
    فک کردم میشه لپ تاپو ارتقا داد…. :/

    1. علی ارغوان می‌گوید

      توی تیتر جایی به ارتقا اشاره نشده. و ضمناً‌ با توجه به محدودیت سرعت پورت USB معمولی هیچ دیوایسی رو نمیشه برای ارتقا بهش متصل کرد.
      اگر لپتاپ با درگاه تاندربولت ۳ دارید میشه از کارت گرافیک اکسترنال استفاده کرد.

  2. حسین می‌گوید

    فقط خطوط هوایی ایران نباشه که اگه باشه لب تاپ میترکه

  3. یاسر می‌گوید

    ما که از دوستداران خطوط هوایی نیستیم ولی فکر کنم عزرائیل از دوستداران خطوط هوایی ایران باشه!!!

  4. نیما مالکی می‌گوید

    واقعا شیکه !

    نسخه ایرانیش که سقوط میکنه نیومده ؟