طراحی خیره‌کننده نمایشگرهای سال 2011 سامسونگ

تمامی نمایشگرهای جدید سامسونگ به سنسورهای Eco Motion مجهز خواهند بود که به صرفه‌جویی در مصرف برق، با خاموش کردن نمایشگر در هنگام عدم حضور شما در اتاق ، کمک خواهد کرد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو چند هفته پیش و پس از آن که یک وبلاگ کره‌ای تصاویر جدیدی از نمایشگرهای نسل آینده سامسونگ منتشر کرد تحسین بسیاری از ما را از طراحی زیبای سامسونگ برانگیخت.

اکنون مشخصات فنی بیشتری از این نمایشگرها منتشر شده است و ما دیگر می‌دانیم که این نمایشگرها قابلیت تبدیل تصاویر 2 بعدی به 3 بعدی را به محاسن خود اضافه کرده و در دو اندازه 23 و 27 اینچی به بازار عرضه خواهند شد.

Samsung Samsung TA950

دقت صفحه نمایش این نمایشگرهای LED؛ 1920×1080 بوده و از کنستراست 1000:1 و زمان پاسخگوئی 2ms برخوردار خواهند بود.

البته این مشخصات برای نمایشگرهای 23 اینچ مدل S23A950D و 27 اینچ S27A950D خواهد بود و در نمایشگرهای 23 اینچ T23A950 و یا 27 اینچ T27A950 که هزینه شما برای خرید را تغییر خواهد داد زمان پاسخگوئی نمایشگر به 5ms تغییر خواهد کرد.

Samsung TA750

مجموعه‌ای از ورودی‌ها و خروجی‌ها در این نمایشگرها تعبیه شده است: درگاه HDMI، درگاه USB2.0، درگاه ورودی RF، خروجی صدا، خروجی صدای دیجیتال، ورودی صدای رایانه و درگاه‌های Component, Composite, Ethernet and RF Out.

تمامی نمایشگرهای جدید به سنسورهای Eco Motion مجهز خواهند بود که به صرفه‌جویی در مصرف برق، با خاموش کردن نمایشگر در هنگام عدم حضور شما در اتاق ، کمک خواهد کرد.

اگر چه عرضه این نمایشگرها در ماه مارس قطعی شده اما سامسونگ هنوز قمیتی برای این نمایشگرها اعلام و یا تایید نکرده است با این وجود و با در نظر گرفتن قابلیت‌هایی این چنینی مانند مبدل تصاویر 2 بعدی  به 3 بعدی و طراحی منحصر بفرد باید منتظر قیمتی بالاتر از حد انتظار بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. احسان می‌گوید

    خیلی زیباست من زیاد از محصولات سامسونگ خوشم نمیاد ولی مانیتوراش به نظر من خیلی با حال زیبا و خیلی با کیفیته.

  2. morteza می‌گوید

    خیلی جالبه اگه قیمت هاشو میگذاشتین خیلی خوب بود

  3. abas می‌گوید

    فوق العاده بود خوصوصان عکس دومی .کی میاد انشالله