موشواره بی‌سیم جدید لاجیتک بر روی فرش هم کار می‌کند!

تفاوت اصلی محصول جدید لاجیتک با محصولات پیشین آن در این است که بنا بر ادعای این شرکت موشواره جدید قادر به کار بر روی هر سحی از جمله فرش، موکت و یا مبل است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از الکترونیستا شرکت لاجیتک روز جمعه موشواره (موس) بی‌سیم جدید خود را به بازار عرضه کرد.

شما هم مانند ما تاکنون محصولات بسیاری از این شرکت از جمله موشواره‌های بی‌سیم آن را دیده و یا استفاده از آن را تجربه کرده‌اید اما تفاوت اصلی محصول جدید لاجیتک با محصولات پیشین آن در این است که بنا بر ادعای این شرکت موشواره جدید قادر به کار بر روی هر سحی از جمله فرش، موکت و یا مبل است.

logitech m515

این تنها تفاوت اصلی این محصول است که آن را از سایر محصولات متمایز می‌کند و مشکل بسیاری از کاربران در استفاده از موشواره‌های بی‌سیم در برخی دستگاه‌ها از جمله سینماهای خانگی متصل به رایانه و یا سیستم‌های صوتی را حل‌می‌کند.

سطح زیرین این موشواره که با نام تجاری  M515 به بازار عرضه شده، طوری طراحی شده است که هیچ گونه پرز و یا دیگر چیزها را جذب خود نمی‌کند و سیستم بکار رفته در آن برای تشخیص دست انسان هر گونه اشتباه در عملکرد را کاهش داده و با خاموش کردن خودکار موشواره در مواقع غیرضروری عمر باطری آن را تا دو سال افزایش می‌دهد.

این محصول که ابتدا در انگلستان عرضه خواهد شد با قیمت 80 دلاری خود در هر دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش به خوبی انجام وظیفه خواهد کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. نوید اِی کِی می‌گوید

    بهترین ماوس جهان فقط لاجیتیک هستش … من که ازش خیلی راضیم .. خداوکیلی خیلی جالب هست . فقط کافیه یکبار امتحان کنید

  2. هادی می‌گوید

    من تا به حال موس های زیادی را تجربه کردم همه موسهای اپتیکال روی فرش کار می کنند از مجموعه موسهای بیسیم هم a4tech g7-540 را تست کردم روی فرش کار می کند و همچنین از مجموعه rappo هم مدل 3600 را تست کردم که لیزری است اما در بسیاری سطوح ازجمله فرش کار نمی کند و پس از آن مدل 3700 را تجربه کردم که لیزری است و 2 فریم دارد و بر روی تمامی سطوح ازجمله فرش به خوبی کار می کند مدل 3700 rappo به نظر من بهترین موس لیزری با توجه به قیمت است