تلفن همراه نوکیا که در معده تمساح هم زنگ می‌خورد!

چند روز پیش در اوکرانی یک تمساح به صورت اتفاقی تلفن همراه نوکیا یکی از بازدیدکنندگان را بلعیده است اما مشکل آنجاست که تلفن همراه نوکیا مورد نظر هضم نشده و در دوره‌های زمانی مختلف در درون معده این حیوان زنگ هم می‌خورد!

5

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس یک تمساح در باغ وحشی در کی‌یف پایتخت اوکراین این روزها تبدیل به ستاره این باغ وحش شده است.

این موضوع بخاطر هیبت ترس‌آور و وحشتناک این تمساح نیست بلکه این تمساح پس از خوردن یک تلفن همراه نوکیا تبدیل به ستاره این باغ وحش شده است.

Gena نام این تمساح است که چند روز پیش و به صورت اتفاقی تلفن همراه نوکیا یکی از بازدیدکنندگان را بلعیده است اما مشکل آنجاست که معده این حیوان قادر به هضم این تلفن نبوده و تلفن همراه نوکیا مورد نظر در دوره‌های زمانی مختلف در درون معده این حیوان زنگ هم می‌خورد!

crocodile-mouth

ریما گولوفکو زنی که تلفن همراهش اکنون در معده این تمساح است تنها خواهان بازگرداندن سیم کارت خود و اطلاعات درون گوشی است و مدعی است زمانی که قصد داشته از این حیوان عکس بگیرد تلفن همراه از دستش درون آب افتاده و تمساح خوش‌غذا بلافاصله تلفن همراه او را بلعیده است.

این تمساح 14 ساله اکنون و پس از بلعیدن این تلفن همراه کم‌غذا و کم‌تحرک شده و مسئولین این باغ وحش پس از عکسبرداری از این حیوان متوجه شدند که این تلفن همراه همچنان در معده این تمساح باقی مانده است و احتمالا برای رفع این مشکل مجبور به انجام عمل جراحی و خارج کردن شی خارجی از معده حیوان خواهند شد.

تمساح‌ها یا همان کروکودیل‌ها می‌توانند تا حدود 100 سال عمر کنند اما تمساح مورد نظر که حاضر به توضیح در خصوص این خبر نشده بزرگترین و پیرترین تمساح این باغ وحش طبیعی به شمار می‌رود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mahdi-2050 می‌گوید

    یا من بی ذوقم یا این فوق مسخره بود..
    البته ببخشیدا

  2. برديا می‌گوید

    چقدر مردم لوس شدن!!!
    یه خبر واقعی بوده که نقل کننده یه جمله طنز هم به کار برده توش دیگه!
    کل مطالب سایت به این خوبی رو کنار میذارن گیر میدن به توضیح دادن یه تمساح!!!
    جا داره همینجا خسته نباشید هم بگم به مسؤولان این سایت پر محتوا.

  3. مسعود می‌گوید

    کجای این خبر طنزه!؟ یه اتفاق واقعیه ! حالا طنزش کجاشه؟؟ از اول تا آخرش داره گزارش داده میشه در مورد اتفاق بعد آخرش نوشته تمساح حاضر به توضیح در مورد این خبر نشده است!!! با این جمله کل خبر شده طنز؟؟
    جدیدا اسم چه چیزایی میشه طنز!!!
    تمساح حاضر به توضیح دادن نشد!!!

  4. میلاد می‌گوید

    خواننده که متوجه طنز این موضوع نشده باشه باید بره….
    در ضمن کپی در بعضی از موارد خیلی هم خوبه ، مثلا من این ماجرا رو اینجا فهمیدم و اگه فقط در یک سایت بود ممکن بود نفهمم
    موفق باشید
    فارنت: متاسفانه اون دوستی که به کپی‌کاری ما رو متهم کردند هیچ راه تماسی هم برای پرسیدن دلیل این اتهام باقی نگذاشتند.

  5. ی می‌گوید

    خبر که کپی میکنید،یه دور از روش بخونید،مگه تمساح هم توضیح میده؟
    فارنت: شما که نه ایمیل صحیحتون رو برای تماس گذاشتید و نه راهی دیگه ای برای پاسخگویی مجبوریم همینجا از خودمون رفع اتهام کنیم. اولا منظورتون رو از کپی نفهمیدیم دوما اون جمله در انتهای خبر در خصوص توضیح تمساح هم به طنز نوشته شده و فکر نمی کردیم باید در این خصوص توضیح داده بشه.
    موفق باشید