یو.اس.بی فلش یا باطری شارژی، انتخاب با شماست!

یک مبتکر چینی با نام «وون چوی هوانگ» در طرحی مفهومی دو نیاز جدی کاربران دنیای دیجیتال را با روش جالبی با هم ترکیب کرده است.

5

به گزارش فارنت و به نقل از یانکودیزاین استفاده از حافظه‌های قابل حمل فلش USB این روزها به امری رایج و فراگیر تبدیل شده است و تقریبا هر کاربری که با رایانه سر و کار دارد باید از این حافظه‌های قابل حمل برخوردار باشد.

این به کنار به سراغ باطری‌های قابل شارژAA  می‌رویم که چزئی لاینفک از گجت‌های دور و بر ماه هستند و  از دیرباز یار قدیم کاربران در دوربین های عکاسی و چراغ قوه‌های شارژی و سایر گجت‌های مشابه بوده‌اند.

USB Drive Has Another Electrifying Side

حالا یک مبتکر چینی با نام «وون چوی هوانگ» در طرحی مفهومی، این دو نیاز کاربران دنیای دیجیتال را با روش جالبی با هم ترکیب کرده است. در حقیقت شما با این گجت در عین اینکه دارای یک فلاش درایو هستید به طور همزمان می‌توانید از قابلیت باطری شارژی آن نیز استفاده لازم را ببرید.

در این طرح گجت، یک حافظه فلاش 4 گیگابایتی قرار داده شده است که می‌توانید با چرخاندن آن و با اتصال به رایانه از از قابلیت فلش درایو استفاده کنید و بار دیگر با چرخاندن آن می‌توانید از قابلیت باطری آن بهره ببرید.

aa_usb3

نکته جالب در باره این گجت این است که در حقیقت این باطری قابل شارژ برای شارژ مجدد به هیچ گونه وسیله جانبی دیگر احتیاجی ندارد و هنگامی که شما برای استفاده از حافظه فاش‌درایو، آن را به رایانه خود متصل می‌کنید، این باطری نیز شارژ می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    شما همتون بهتره بگیرین بخوابین….
    تیک نو لو ژی داره به کجا میره وخواب شما رو به کجا…

  2. جواد می‌گوید

    علی بهتره بره بگیره بخوابه

  3. علی می‌گوید

    من کلا باتری دوست دارم
    پیتزا هم همینطور
    همینطور کله پاچه با ماست

  4. داود می‌گوید

    AA سایز باطری هست و ربطی به شارژی یا غیر شارژی بودن نداره

  5. سام می‌گوید

    تا اونجاییکه می دونم باتریهای AA قابل شارژ نیستند. یا باید Ni-Cd باشه یا Ni-MH و یا Li-ion.