«ببینیم» به وبلاگ‌نویس برتر ماه جایزه می‌دهد!

ببینیم نام وب‌سایتی است که با امکاناتی نظیر میکروبلاگ‌نویسی، وبلاگ‌نویسی گروهی و … به راحتی می‌توان عنوان حرفه‌ای‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران را به آن اطلاق کرد.

4

فارنت: تاکنون شبکه‌های اجتماعی و میکروبلاگ‌نویسی زیادی در دنیای وب فارسی ظهور کرده که متاسفانه تنها در روزهای اول پا به عرصه‌گذاشتن خود با اقبال کاربران روبرو بوده و پس از چندی و به دلایل مختلف این اقبال رو به کاهش گذاشته و اگر اکنون به صفحات تو در توی آنها سربزنید خبری از به‌روزرسانی اعضا نیست!

قرار نیست در این پست به شما افتتاح یک سرویس جدید در وب فارسی را نوید بدهم چرا که وب‌سایت مورد نظر ما ماه‌هاست که افتتاح شده و حتی توانسته در این مدت رشد خوبی را تجربه کند.

Bebinim-HomePage

ببینیم نام وب‌سایتی است که به راحتی می‌توان عنوان حرفه‌ای‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران را به آن اطلاق کرد اگر شما هم مانند من با تیم مدیریتی و تلاش آنها برای حضور بهتر آشنا باشید به راحتی متوجه می‌شوید که این تیم حالا حالاها قصد ماندن دارد.

اما خبر تازه از ببینیم اینکه، این وب‌سایت با راه‌اندازی بخش وبلاگ‌نویسی خود و امکاناتی که آن را نوین جلوه می‌دهد به دنبال شروع عرصه تازه‌ای در این بخش است.

ببینیم خود در تعریف این بخش آورده است که:

بلاگ های گروهی بر خلاف های بلاگ‌های فردی و خصوصی از تعداد زیادی نویسنده در ایجاد مطالب خود بهره می گیرند و سیاست ها و مدل های تجاری متفاوتی نیز برای درآمدزایی نویسندگان خود دارند.

اگر بلاگ شخصی و یا وب سایتی دارید و به انتشار مطلب می پردازید، انتشار برخی از مطالب مهم و کلیدی در بلاگ‌های گروهی مطلب شما را مورد توجه دامنه وسیع تری از مخاطب قرار خواهد داد. استراتژی تولید محتوا  و هدفمند بودن در تولید محتوا در بلاگ های گروهی مهم می باشد.

جالب‌تر اینکه ببینیم برای ترغیب شما به نوشتن به بهترین وبلاگ خود به صورت ماهیانه مبلغی به عنوان پاداش درنظر گرفته است که به نظر می‌تواند راهگشای کسانی باشد که به دنبال حرفه‌ای‌تر نوشتن هستند.

ببینیم حتی برای کسانی که دسته‌بندی‌های موجود انها را ارضا نمی‌کند، پیشنهاد داده که حتی می‌توانند گروه های بیشتری  مانند سینما، فوتبال، هنر و … به ببینیم اضافه کنند.

یکی دیگر از امکانات ببینیم انتشار مطالب وبلاگ شما به صورت خودکار در سرویس میکروبلاگ ببینیم است که بی‌نیاز از هر گونه اقدام از سوی شما و با انتشار مطلب در وبلاگ شما به صورت خودکار در صفحه میکروبلاگ شما در ببینیم منتشر می‌شود.

Bebinim-Farnet

فارنت مدت‌هاست که از این امکان ببینیم بهره می‌برد و به شما هم پیشنهاد می دهد در صورتی که اگر وبلاگ‌نویس هستید در اتصال وبلاگ خود به میکروبلاگ ببینیم درنگ نکیند و اگر هنوز شانس خود را در وبلاگ‌نویسی نیازموده‌اید آن را در وبلاگ‌های ببینیم مورد آزمایش قرار دهید تا شاید شما برنده هر ماه ببینیم باشید. (توضیحات بیشتر)

ببینیم هر روز ویژگی‌ها و امکانات خود را به‌روز رسانی می‌کند. ممکن است به تمام امکانات هنوز بصورت کامل پرداخته نشده باشد و کمبودهایی حس کنید در این صورت اگر مشکلی در کار با ببینیم داشتید با تیم برنامه‌نویسان ببینیم تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه: صفحه فارنت در ببینیم

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. امین گرجی می‌گوید

    از اونجایی که این سرویس از اول تا آخرش توسط تیم ببینیم ساخته و پرداخته شده و یکسری ایده های جدید توش پرداخته شده که عموما در هیچ وب فارسی نمی بینید ممکن است در بدو ورود پیچیدگی هایی حس کنید ولی پبچیدگی ها بزودی برطرف میشه.

    از اونجایی که هنوز فاز یک پروژه بسته نشده مطمئناامکانات هم هر روز بروز رسانی و تکمیل میشه. با نظرات کمک کنید در بهبود هر چه بیشتر تا زمانی که از فاز بتا به اولین ورژن اصلی برسیم با تشکر

  2. soheil می‌گوید

    پیچیده هست
    عادی نیست

  3. ا[د]مین می‌گوید

    شبکه اجتماعی بسیار عالیه. آینده ای روشن رو براش پیش بینی می کنم.

  4. ميرزا جواد می‌گوید

    سلام
    سیستم جالبی هستش و مطمئنم پیشرفت خوبی میکنه
    ولی هنوز نیازمند یک سری امکانات است