«آی‌پادتاچ 5» اپل؛ 3 بعدی و بدون نیاز به عینک!

شرکت اپل از سال 2006 در حال کار بر روی فناوری 3 بعدی برای استفاده در گجت‌های خود بوده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تکنوهاب،بیشترین شایعات در حال حاضر حول و حوش آیفون 5 و تابلت نسل جدید اپل در جریان است ولی حالا یکی دیگر از شایعات عجیب و غریب این بار درباره آیپادتاچ 5 را برای شما بازگو می‌کنیم.

یک وبلاگ ژاپنی به نام ماکوتاکارا  مدعی شده است که آیپادتاچ بعدی شرکت اپل همانند کنسول پرتابل شرکت نینتندو یعنی 3DS  به صورت 3 بعدی روانه بازار خواهد شد.

بر طبق این اخبار ،شرکت اپل از سال 2006 در حال کار بر روی این فناوری بوده  ولی راه‌حلی برای ارائه این فناوری بر روی گجت‌های خود پیدانکرده است و به تازگی موفق به این کار شده  و خبر دیگر اینکه شرکت شارپ وظیفه ساخت پنل‌های 3 بعدی شرکت اپل را بر عهده گرفته است.

ipod_touch_3d_rumor

در ضمن اپل یک فناوری جدید را در آیپادتاچ بکار خواهد گرفت که بر اساس دوربین جلوی صفجه نمایش و همچنین سنسور حرکتی ژیرسکوپ مکان کاربر را تشخیص داده و بر همین اساس تصاویر 3 بعدی را به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد شرکت اپل دیگر به صورت جدی قصد دارد تا وارد بازار کنسول‌های بازی پرتابل شود والبته همگی این اخبار شایعه است تا وقتی که خبر رسمی از سوی شرکت اپل اعلام شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.