جایزه 10 هزار دلاری اپل به دریافت‌کننده «10 میلیاردمین» برنامه از «AppStore»!

ساده‌ترین راه برای برنده شدن این جایزه همان دریافت کردن یک میلیاردمین برنامه از این فروشگاه است که اکنون شمارشگر درج شده در صفحه اول آن هر لحظه در حال نزدیک‌تر شدن به آن است.

4

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت شرکت اپل چندی پیش (16 دی‌ماه)‌ فروشگاه اینترنتی خود موسوم به اپ‌استور را برای مکینتاش افتتاح نمود. حالا استیو جابز برای کاربر خوش شانس و البته وقت‌شناسی که ده میلیاردمین برنامه را از این فروشگاه دریافت کند 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

ساده‌ترین راه برای برنده شدن این جایزه همان دریافت کردن ده میلیاردمین برنامه از این فروشگاه است که اکنون شمارشگر درج شده در صفحه اول آن هر لحظه در حال نزدیک‌تر شدن به آن است. اگر چه رقم درج شده زمان زیادی برای رسیدن به رقم یک میلیارد دارد اما وقتی بدانید در هر 3 ثانیه 1000 برنامه دریافت می‌شود کمی این زمان کوتاه‌تر به نظر می‌رسد.

Download the 10 billionth App Store app, win $10,000

البته ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که شما چه‌طور در این قرعه‌کشی شرکت کنید. اپل در قرعه‌کشی خود این بار طرحی به نام «شرکت بدون خرید» را مهیا دیده تا شما تنها با پر کردن یک فرم در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

البته اپل محدودیت‌های برای این کار نیز در نظر گرفته مانند اینکه کاربر شرکت‌کننده نباید کمتر از 13 سال داشته باشد و یا هر کاربر تنها می‌تواند در هر روز 25 برنامه دریافت کرده و یا فرم مربوط به آنها را پر کند.

گفتنی است عمر فروشگاه اینترنتی اپ‌استور به سه سال نزدیک شده است که در ابتدا برنامه‌هایی برای سیستم‌عامل آیفون در آن گنجانده شده بود. این شرکت اولین جایزه خود به یک میلیاردمین برنامه در این فروشگاه را در سال 2009 اهدا کرد. در آن زمان تنها 9 ماه از افتتاح این فروشگاه گذشته بود. برنده آن زمان مسابقه اپل یک نوجوان 13 ساله بود که اپل به او یک آی‌پاد تاچ، یک دستگاه مک‌بوک پرو و یک تایم‌کپسول (هارد وایرلس) بعلاوه یک کارت هدیه آی‌تونز 10 هزار دلاری هدیه داد.

البته هنوز خود ما برای شرکت در این قرعه‌کشی اقدام نکردیم تا از سیاست‌هایی مانند تحریم کاربران ایرانی و .. خبر داشته باشیم اما اگر شما آن را تجربه کردید با ما و دیگر کرابران در قسمت نظرات تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. […] این شرکت منتشر شده است که ما نیز در خبرهایی (اینجا و اینجا) به انها اشاره کرده […]

  2. ar30 می‌گوید

    قبلا اطلاع داشتم

  3. Prince-a می‌گوید

    اینا بقول اوباما AmericanDreams هست !!
    ما رو چه به این حرفها !
    یه آیفون که با دلار 80 تومانی باید میخریدیم حدود 3200 ( سه هزار و دویست ) تومان میگن 1 میلیون ! فروشگاهش هم که توی بلاد کفر و ما رو جزو آدم حساب نمیکنن !

    ولی بازهم شما که اطلاع رسانی میکنین . . .

  4. مجيد می‌گوید

    بازم مثل همیشه ایران ،‌ ایران تحریم میشه
    تحـــــــــــــــــــــــریــــــــــمه