کارگردان کره‌ای با «آیفون 4» فیلم سینمایی تولید کرد

مدت زمان این فیلم دلهره آور در حدود 30 دقیقه بوده و به صورت کامل با آیفون 4 انجام شده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcmag ،سرشناس ترین کارگردان سینمای کره جنوبی به وسیله آیفون 4 یک فیلم نیم ساعته تولید کرد.

با سرمایه گذاری اپراتور کره ای کره تلکام معروفترین اپراتور آیفون در کره جنوبی پارک جون ووک بهترین کارگردان کره و کارگردان فیلم های معروفی همچون پیرپسر و مادر یک فیلم فانتری و دلهره آور با نام “Paranmanjang” یا به زبان کره ای بالا و پایین را کارگردانی کرد.

parkchan-300x300

هرینه ساخت این فیلم که در حدود 130 هزار دلار برآورد شده است با ایده پارک و پشتیبانی این اپراتور تهیه و تولید شده است و البته این شرکت در اکتبر سال گذشته میزبان جشنواره فیلم آیفون 4 با حدود 12 کارگردان مشهور نیز بود.

پارک در جلسه نمایش فیلم به خبرنگاران گفت:”که تمامی صحنه های فیلم از مکان یابی ،تیزاندازی و صحنه های اکشن و همچنین فیلم مستند پشت صحنه فیلم برداری به صورت کامل با آیفون 4 انجام گرفته است و به نوعی تمامی فرایندهای مشابه فیلمبرداری بکار گرفته شده بود فقط با این تفاوت که با دوربین کوچک انجام گرفت”.

Park-Chan-wook

پارک در مورد کیفیت تصاویر نیز اظهار رضایت کرد و تنها مشکل او در شب و صحنه های سیاه و سفید بود.

داستان فیلم در مورد یک ماهیگیر است که جسد یک زن به قلاب او گیر میکند و بقیه داستان از دید چشم زن مقتول روایت میشود.

این فیلم قرار است در سینماهای محلی کره  از تاریخ 27 ژانویه به نمایش دربیاید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    قسمت هایی از فیلم

    این هم تیزر فیلم

  2. داوید می‌گوید

    چه‌ می کنه‌ این ایفون
    واقعا دم اپل گرم با چنین شاهکاری