اخبار CES2011/ موتورولا با XOOM در اندیشه نابودی آی‌پد اپل!

این تابلت که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است به صورت تقریبی اندازه تابلت شرکت اپل است و قرار است از ماه آوریل به فروشگاه‌های جهانی راه پیدا کند.

7

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه، به نظر می‌رسد نمایشگاه فناوری امسال جولانگاه تابلت‌ها باشد چرا که شرکت موتورولا با عرضه تابلت خود با نام تجاریXOOM و با سیستم عامل آندروید نسخه 2.4 لانه زنبوری،  این جدال را آغاز  کرد.

این تابلت که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است به صورت تقریبی اندازه تابلت شرکت اپل است و قرار است از ماه آوریل به فروشگاه‌های جهانی راه پیدا کند.

سانجی‌چو یکی از مدیران ارشد موتورولا در این مورد گفت:”سیستم عامل این تابلت آندروید لانه زنبوری است که در حال گسترش سریع  بر روی تلفن‌های همراه و تابلت‌ها در سال جاری میلادی خواهد بود و ما بر روی موفقیت این تابلت بسیار امیدواریم”.

motorola xoom

از مشخصات این تابلت که در دو نسخه3G  و3G قابل ارتقاء به4G روانه بازار خواهد شد، می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی، پخش فایل‌های ویدویی1080P با خروجیHDMI و دو دوربین، یکی در جلو با کیفیت  2 مگاپیکسلی و دیگری در پشت با کیفیت 5 مگاپیکسل، اشاره کرد و در ضمن چیپست گرافیکی این تابلت نیز تگرا 2 شرکت انویدیا اعلام شده است.

از مهمترین ویژگی‌هایCES امسال این است که انتظار می‌رود در حدود 100 شرکت تابلت‌های خود را معرفی کنند که اکثریت قریب به اتفاق آنان دارای سیستم عامل آندروید 3 خواهند بود و در ضمن در حدود 2600 گجت جدید دیجیتالی نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

با آخرین اخبار نمایشگاه CES2011 امسال با ما باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. کمیل می‌گوید

    می خواستم ببینم این تبلت های جدید موتورولا سی دی خور هستند یا نه

  2. […] است این تبلت که از آن به عنوان رقیب جدی آی‌پد اپل یاد می‌شو…، تحت لیسانس اپراتور مخابراتی ورایزون و با قیمت ۸۰۰ […]

  3. ar30 می‌گوید

    خیلی خوبه

  4. ebrahim می‌گوید

    اندروید همچنان می تازد

  5. balouch می‌گوید

    سلام
    بسیار ممنون از اطلاعات به نمایش درآمده
    راستی یه سوال این دو نسل3G و 4G یعنی قابل استغاده از سیم کارته ؟
    فارنت: بله دوست عزیز

  6. محسن می‌گوید

    واقعا عالیه

  7. civilar می‌گوید

    این تبلت به معنای واقعی نبرد اندروید و آی او اس رو وارد فاز دوم کرد.
    زنده باد رقابت