اخبار CES2011/ استیو بالمر: فروش 8 میلیونی کینکت در 2 ماه اول عرضه بیش از انتظار ما بود!

استیو بالمر امسال بیشتر زمان خود بر روی صحنه را به معرفی و به اصطلاح رجزخوانی محصولات مایکروسافت در دنیای فناوری پرداخت تا از محصول ایکس‌باکس 360 مایکروسافت و ارتباز آن با جوامع آنلاین تعریف کند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه استیو بالمر آغازکننده کنفرانس‌های داغ نمایشگاه CES2011 در لاس‌وگاس بود که در آن اعلام کرد فروش 8 میلیونی دستگاه‌های کینکت این شرکت برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس 360 در مدت دو ماه اول عرضه، بیشتر از پیش‌بینی و انتظار  شرکت مایکروسافت بوده است.

استیو بالمر امسال بیشتر زمان خود بر روی صحنه را به معرفی و به اصطلاح رجزخوانی محصولات مایکروسافت در دنیای فناوری پرداخت تا از محصول ایکس‌باکس 360 مایکروسافت و ارتباط آن با جوامع آنلاین تعریف کند.

بنا بر اعلام استیو بالمر بیش از 50 میلیون دستگاه حس‌گر کنترل حرکتی مایکروسافت موسوم به کینکت به صورت جهانی به فروش رفته و اعضای جامعه آنلاین Live به 30 میلیون کاربر رسیده است.

Ces 2011- kinect

استیو بالمر با اعلام اینکه اکنون در هر دو ثانیه یک عضو جدید به Xbox Live  می‌پیوندند، تصریح کرد: این بزرگترین تعطیلات و بزرگترین سال برای ایکس‌باکس است.

Xbox Live شبکه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت آنلاین با یکدیگر به بازی بپردازند و به این وب‌سایت مانند فیس‌بوک دسترسی داشته باشند و فیلم‌ها و موسیقی و دیگر محتواهای دیجیتال را دانلود و دریافت کنند.

بالمر افزود: ایکس‌باکس شما در حال تبدیل شدن به جزئی از اتاق نشیمن شماست. این سیستم برای بازی کردن شماست اما این سیستم برای فیلم دیدن برای تلویزیون تماشا کردن و یا حتی ورزش کردن شما هم هست.

این تنها صحبت‌های استیو بالمر در کنفرانس امروز صبح مایکروسافت در CES2011 نبود و برای اینکه بتوانیم به صورت بهتری به اخبار بپردازیم آنان را در اخبار جداگانه‌ای به اطلاع خواهیم رساند. امسال در CES2011 با ما باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    فقط برای ps3 ساخته نشده واسه x360 هم هست

  2. ar30 می‌گوید

    این کینکت ها واسه کامپیوترشم نیستش؟

    فارنت: نه متاسفانه این حسگر کنترلی فقط برای کنسول پلی استیشن ساخته شده