هجوم «پرندگان خشمگین» به رایانه‌های شخصی و «پلی‌استیشن»!

به نظر می‌رسد با توجه به عدم دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه، شاهد عرضه نسخه کرک شده این بازی محبوب در بازارهای ایران در چند ماه آینده خواهیم بود.

3

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت شاید شما هم از جمله افرادی باشید که تاکنون با خواندن خبرهای مربوط به بازی پرندگان خشمگین در فارنت و یا در پایگاه‌های خبری دیگر هوس بازی کردن آن به سرتان زده باشد اما چون تلفن‌های همراه هوشمند همچون آیفون و .. ندارید، حسرت آن به دلتان مانده است.

ما برای شما خبر خوبی داریم ..! روویو تولید کننده بازی پرندگان خشمگین از انتشار نسخه ویژه ویندوز این بازی محبوب خبر داده است که البته باید در این خصوص قدردان اینتل باشیم که آن را در فروشگاه نرم‌افزاری خود عرضه کرده است.

این بازی اکنون در فروشگاه نرم افزاری اینتل با قیمت 9.99 دلار یا 5.99 پوند یا 7.99 یورو که قیمت آن بستگی به کشور شما دارد عرضه می‌شود و البته این فروشگاه نسخه‌ای با محدودیت زمانی به قیمت 4.99 دلار عرضه کرده است.

Angry birds  for Pc And Ps3

با وجود این به نظر می‌رسد با توجه به عدم دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه، شاهد عرضه نسخه کرک شده آن در بازارهای ایران در چند ماه آینده خواهیم بود.

شرکت روویو اعلام کرده است که بازی عرضه شده در ابتدا دارای 195 مرحله است و مشتریان می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های رایگان و مرحله‌های اضافه شده به بازی باشند که حتی برای تلفن همراه نیز عرضه نشده است.

عرضه نسخه ویندوز این بازی بیانگر ان است که نسخه ویژه سیستم عامل مکینتاش آن نیز با راه‌اندازی مک‌استور اپل از فردا در دسترس خواهد بود.

در همین حال شرکت سونی اعلام کرده است که این بازی در هفته پیش‌رو در شبکه پلی‌استیشن عرضه خواهد شد که این بدان معناست که طبیعتا این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن همراه (PSP) عرضه خواهد شد.

نسخه پلی‌استیشن این بازی دارای 63 مرحله خواهد بود که شامل مراحل تخم مرغ‌های طلایی پنهان نیز است.

پ.ن: برای دانلود نسخه ویندوز این بازی به این مطلب مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شخص می‌گوید

    واقعا حیف عمرو پولتون نیست که این بازی رو انجام میدید؟ایکاش بجای نلاش برای دنبال کردنش، کمی درمورد نقشه های پشت پرده ایجادشدنش وفلسفه اش، تلاش میکردید

  2. محسن می‌گوید

    195 مرحله!!!!!!!!!!1
    واقعا زیاده
    حیف که توی ویندوز ویستا نمیگره
    ولی اگه پیداش کنم ویندوزمم عوض میکنم.(البته با اجازه مایکروسافت)

  3. behruz می‌گوید

    مدتها بود که منتظر نسخه ویندوزش بودم. ولی مثل اینکه باید همچنان منتظر نسخه کرکش هم باشم. پس اگر نسخه کرکش هم اومد لطفا اطلاع بدید.