آغاز چهارمین سال فعالیت وبلاگینا

وبلاگینا نام وبلاگیست که بنا به تعریف خود آرش زاد یعنی وبللاگ‌نویسی… این وبلاگ اکنون وارد چهارمین سال فعالیت خود شده و آرش زاد با دعوت از برخی همکاران و دوستان فعال در زمینه وب این مناسبت را یکشنبه شب جشن گرفته بود.

3

فارنت: شاید شما هم مثل بسیاری دیگر از علاقمندان به اخبار فناوری اطلاعات و آی‌تی تاکنون نام وبلاگینا و آرش زاد را شنیده باشید.

وبلاگینا نام وبلاگیست که بنا به تعریف خود آرش زاد یعنی وبلاگ‌نویسی… این وبلاگ اکنون وارد چهارمین سال فعالیت خود شده و آرش زاد با دعوت از برخی همکاران و دوستان فعال در زمینه وب این مناسبت را یکشنبه شب جشن گرفته بود و در این مراسم ما هم به عنوان عضو کوچکی از فعالان وب ایران افتخار حضور در کنار سایر دوستان و آشنایی با دوستان جدید از نزدیک را داشتیم.

کیک جشن تولد وبلاگینا

آرش زاد در مطلب خود در خصوص آغاز چهارمین سال فعالیت وبلاگینا آورده است که

در این مدت، موارد زیادی پیش آمد و وبلاگستان دچار فراز و نشیب‌های زیادی شد که قطعا هدف ما در این میان، حفظ پایداری و کیفیتی بود که خوانندگان، انتظار آن‌را داشتند. آنچه که ما به آن امید داریم، این است که توانسته باشیم دست‌کم، نیمی از این انتظارات را برآورده کرده باشیم.

آرش زاد و کیک جشن تولد وبلاگینا

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از پوسته جدید وبلاگینا تاکید کرده است که

هدف ما این است که چهارمین سال فعالیت وبلاگینا تبدیل به بهترین سال آن شود و قطعا این امر بدون کمک و نظرات شما امکان‌پذیر نخواهد بود. به مرور زمان شاهد تغییراتی در سایت خواهید شد که رفته‌رفته آن‌را تکمیل‌تر می‌نماییم. نویسندگان جدیدی نیز به تیم وبلاگینا ملحق خواهند شد که تا چندی دیگر می‌توانید از مطالب آنان استفاده کنید. طرح قالب جدید سایت نیز فعلا به طور آزمایشی آماده شده و ایرادات احتمالی به‌زودی برطرف خواهند شد.

ما نیز ضمن تبریک دوباره به وبلاگینا و تشکر بابت دعوت از فارنت برای حضور در این جشن، امیدواریم سال آتی سالی پر از موفقیت برای آرش زاد و همکاران آتی او در وبلاگینا باشد.

نکته دیگر اینکه دعوت از دوستان و فعالان اینترنتی ایران از سوی وبلاگینا برای حضور در این جشن و در کنار هم قرار گرفتن آنان صرف نظر از خود مراسم اتفاق نو و جالبی بود و امیدواریم سایر دوستان از هر بهانه‌ای برای کنار هم آوردن این چنینی فعالان وب ایران بهره بگیرند.

در این مراسم همچنین هدایایی از طرف محمدرضا سیاپوری مدیر محترم پی‌سی‌دانلود به حاضران اهدا شد. برای دیدن طرح جدید پوسته وبلاگینا و همچنین گزارش تصویری این مراسم توصیه می کنیم حتما به وبلاگینا سری بزنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. تایتان می‌گوید

    سلام بچها
    ای دلم سوخت من نبودم اونجا خیلی حیف شد اما ایشالا تولد سال دیگه اش و تولد سال بعد فارنت که همه هم دور هم باشیم
    ایشالا ببینیم کلی از وبلاگهای دوستامون و حتی کوچکترین وبلاگ نویسها و حتی کسایی که با دید دموکراسی می نویسند همه هر سال تولد بگیرند و هیچ کدوم خاموش نشه شمعشون

    فارنت: جای شما به عنوان یکی از نویسنده‌های فارنت واقعا خالی بود امیر جان

  2. آی تی بلاگ می‌گوید

    جالب بود محسن جان از اینکه تو اون مراسم دوستان خوبی مثل شما رو ملاقات کردم بسیار خرسندم

    فارنت: خواهش می کنم آقا رضا شما که خودت می دونی ما همیشه دنبال بهانه برای زیارت شمائیم

  3. کوروش می‌گوید

    به به, به خجستگی و شادی

    اینکه فارنت کدومه حالا؟ :))