عکس/مقایسه لوگوهای گوگل به مناسبت آغاز سال میلادی از سال 1999 تا 2011

گوگل در لوگوی خود به مناسبت آغاز سال 2011 به جای دو حرف O و یک حرف G عدد 2011 را به شکل روبان و به صورت نماد یونانی MMXI درآورده و حرف اول G و حرف آخر e را به صورت دست ‌نخورده و البته در میان آتش‌بازی شب سال نو باقی گذاشته است.

2

فارنت: سال 2010 با وجود روزدادهایی همچون جام جهانی، سال خوبی برای لوگوهای گوگل بود اما گوگل با تغییر لوگوی خود در آغاز سال 2011 ، باز هم نشان داد که پیش از همه انسان‌های روز زمین به پیشواز جشن‌های سراسری می‌رود و قصد دارد این اتفاق خوب را در سال جاری میلادی نیز تکرار کند.

در سال گذشته میلادی ما لوگوهای زیادی را مانند لوگوی آغاز جام جهانی، هولوگرامی، رادیولوژی و حتی بازی «PacMan» از گوگل شاهد بودیم که تمامی آنها آنقدر ارزش داشتند که لوگوی پربازدیدترین وب‌سایت جهان را تغییر دهند  و گوگل با تغییر جالب لوگوی خود در آغازین روز سال 2011 این روز را به همراه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان جشن گرفت.

Google 2011 new year Doddle

گوگل در لوگوی خود به مناسبت آغاز سال 2011 به جای دو حرف O  و یک حرف G عدد 2011 را به شکل روبان و به صورت نماد یونانی MMXI درآورده و حرف اول G  و حرف آخر  e را به صورت دست ‌نخورده و البته در میان آتش‌بازی شب سال نو باقی گذاشته است.

گوگل به اندازه کافی بزرگ هست که بتوان تغییرات صورت گرفته در صفحه اول آن را نماد تغییر در اینترنت و فضای آن دانست. حالا شما می‌توانید تغییرات لوگوی گوگل در 12 سال گذشته مشاهده کنید. تغییر کاملا محسوس است. توضیح اینکه در سه لوگوی اول گویا گوگل هنوزتصمیم به استفاده از تاریخ سال ها در گوگل نرسیده بوده است.

Google New Year Doodles

مطلب آی‌تی‌بلاگ در همین زمینه

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ak می‌گوید

    من هم با امین موافقم !

  2. امین می‌گوید

    طراحی سال ۲۰۰۵ عالیه