ولخرجی گوگلی در آستانه کریسمس!

شرکت گوگل در آستانه سال نو میلادی بزرگترین معامله ساختمانی سال در کشور آمریکا را انجام داده است.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،غول دنیای جستجو یعنی گوگل امروز به صورت رسمی اعلام اعلام کرد که این شرکت بزرگترین معامله ساختمانی را در سال 2010 در کشور آمریکا با موفقیت به سرانجام رسانیده است.

گوگل این ملک 2.9 میلیون  فوتی را به قیمت یک میلیارد دلار و 900 میلیون دلار  را در پلاک 111 در محله چلسی نیویورک  و در خیابان هشتم خریداری کرده است  تا بتواند فضای کاری بهتر برای پرسنل شعبه نیویورک خود به وجود بیاورد.

111 Eighth Avenue building aerial

ساختمان فعلی گوگل دارای مساحتی 500 هزار فوتی بوده که این مکان نیز به صورت اشتراکی با شرکت نایک،شرکت کابل سازی لایف تایم و شرکت مخابراتی  تلکام در حال استفاده مشترک و مشاع هستند.

این غول دنیای جستجو قرار دادش با ساختمان فعلی در پایان سال جاری میلادی به پایان می رسید و اتمام قرار داد ممکن بود ودیعه 200 میلیون دلاری این شرکت را نیز به خطر بیاندازد.

google_buys_building

دفتر گوگل در شهر نیویورک با یک نفر در سال 2000 آغاز به کار کرد در حالیکه در حال حاضر شعبه گوگل در نیویورک دارای 2 هزار نفر پرسنل گوگلی از مجموعه 21 هزار پرسنل این شرکت در سرتاسر جهان است.

شرکت گوگل به صورت رسمی در 4 سپتامبر سال 1998 با شعار “ساماندهی تمام اطلاعات دنیا “تاسیس شد و به صورت رسمی وارد بازار جستجو گرهای اینترنتی  شد و به طور کلی آنرا متحول کرد.

800px-Google98
صفحه آغازین گوگل در سال 1998

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. ahad می‌گوید

    باتشکر از سایت خوب شما
    یک سوال بنظرم رسید آیا ماباید مدیریت اقتصادی را از آنهایاد بگیریم یاآنهاازما

  2. فرشاد می‌گوید

    ببینید مغز های اقتصادی جهان چی کار می کنه.

  3. يعقوب می‌گوید

    چه کرده این گوگل…………….

    کجاشو دیدی چند سال دیگه کل آمریکا رو میخره

  4. قدرتی می‌گوید

    ساختمان زیبایی خریداری شده البته حقشونه چون دنیای جستجو یعنی گوگل و گوگل به اینترنت معنا بخشیده.

  5. امیرعلی می‌گوید

    نظر منو قرار ندادین بعد 2008 رو میکنید 1998 ! به عنوان کسی که چندین ساله داره وبلاگستان فارسی رو دنبال میکنه بهتون توصیه میکنم هر نظری که مخاطبتون میده رو چاپ کنید (مگر اینکه توهین کرده باشه) وگر نه این کارتون دقیقا توهین به کسی هستش که کامنت میذاره. همونطور که شما دوست دارید مطالبتون دیده بشه مخاطب هم دوست داره نظرش رو بقیه ببینن. خوش باشید

    فارنت: دوست عزیز در ابتدا باید از تذکر شما بابت این موضوع تشکر کنم اما بعید می دونستم شما انتظار انتشار اون تذکر دوستانه اتون بابت ایراد خبر رو داشتید. روند انتشار نظرات در فارنت هم به همین صورتی که شما گفتید. موفق باشید.

  6. ar30 می‌گوید

    گوگله دیگه همه اینترنتو باگوگل میشناسن

  7. زیباترین ، سوشیال نتورک و بوکمارکینگ ایرانی می‌گوید

    عجب حکایت جالبی داره این گوگل.
    بیشتر شبیه افسانه ها است تا واقعیت که در عرض 12 سال به چنین جایی برسی …

    ممنون
    جالب بود