عرضه آنتی‌ویروس بیت‌دیفندر برای شبکه‌های تورنت

این نرم‌افزار ویروس‌گارد رایگان با نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری BitTorrent App Studio عرضه می‌شود و به صورت مستقل از نرم‌افزار امنیتی رایانه فعالیت کرده و منحصرا به اسکن فایل‌های دانلودی می‌پردازد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت، شرکت نرم‌افزارهای امنیتی بیت‌دیفندر امروز اعلام کرد که در یک همکاری با شبکه‌های تورنت نرم‌افزار مخصوص امنیتی برای این شبکه‌های به اشتراک‌گذاری طراحی و تولید کرده است.

این نرم‌افزار ضدویروس طراحی شده توسط این شرکت رومانیایی تمام فایل‌های تورنت را برای اطمینان قبل از دریافت و دانلود اسکن می‌کند.

virus-guard-bit-defender-utorrent

این نرم‌افزار ویروس‌گارد رایگان با نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری BitTorrent App Studio عرضه می‌شود و به صورت مستقل از نرم‌افزار امنیتی رایانه فعالیت کرده و منحصرا به اسکن فایل‌های دانلودی می‌پردازد.

طرز کار این نرم‌افزار نیز بدین گونه است که در صورت برخورد این نرم افزار به یک فایل آلوده، ضمن اعلام به کاربر او را دعوت به خرید نسخه امنیتی بیت دیفندر می‌کند و در ادامه و در صورت عدم تمایل کاربر، فایل آلوده پاک را می‌کند.

گفتنی است بیت‌تورنت یکی از معروف‌ترین شبکه‌های تورنت یا همان به اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم است که بیشتر این فایل‌ها آلوده به ویروس‌ها نیز می‌باشند و به نظر می‌رسد اقدام این شرکت گامی در جهت استانداردسازی شبکه‌های پردردسر به اشتراک‌گذاری باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ا[د]مین می‌گوید

    درسته. این برنامه رو می تونید از قسمت Apps داخل برنامه uTorrent فعال کنید. خیلی برنامه خوبیه.

    بعد نکته ای وجود داره. در متن خبر اومده “بیت‌تورنت یکی از معروف‌ترین شبکه‌های تورنت یا همان به اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم است” ! بیت تورنت همون تورنته! فرقی نداره، جفتش یکیه! یه سری به ابهام زدایی ویکی پیدای انگلیسی بزنید به گفته بنده پی می برید.

    بعد حجیم و غیر حجیم نداره! کالا اشتراک گذاری نظیر به نظیره که فایل ها بر روی کامپیوتر کاربران (به جای سرور) میزبانی میشه و فقط آدرس کامپیوتر کاربران در سرور (که ترکر نام داره) نگه داری میشه.