عرضه بازی آی‌پد ویژه «گربه‌ها» در فروشگاه آی‌تونز اپل!

سازندگان بازی در وب‌سایت خود تاکید کرده‌اند که اگر گربه شما به این بازی اعتیاد پیدا کند دیگر هیچ گاه تابلت شما را به شما بازنخواهد گرداند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی مترو  این روزها بازی‌های ویدیوئی بسیاری در فروشگاه آی‌تونز اپل برای تابلت آی‌پد وجود دارد که ساعت‌ها صاحبان این دستگاه را سرگرم می کند.

اما یک شرکت ساخت بازی‌های ویدیوئی به تازگی بازی ویدیوئی را برای این دستگاه عرضه کرده است که بنا بر اعلام این شرکت ویژه گربه‌ها طراحی شده است.

iPad Game for cats 3

در این بازی پس از قرار دادن آی‌پد بر روی زمین و زدن دکمه شروع بازی یک موش از گوشه صفحه نمایش بیرون آمده و توجه گربه شما را جلب می‌نماید و این گونه است که گربه شما آنقدر به دنبال این موش بر صفحه آی‌پد و دور آن می‌گردد تا دست آخر مستاصل در گوشه‌ای تنها به تماشا نشسته و یا شاید به دنبال فرصتی مناسب می‌نشیند.

iPad Game for cats 4

البته این پایان ماجرا نیست و حتی برای گربه شما در این بازی امتیاز نیز ثبت می‌شود اگر چه هیچ گاه دست جناب گربه به موش نمی رسد.

در مرحله و یا فصل دیگری از بازی گربه شما به دنبال نوری می‌گردد که دائم در صفحه نمایش این سو و آن سو می‌رود.

iPad Game for cats

البته سازندگان بازی در وب‌سایت خود تاکید کرده‌اند که اگر گربه شما به این بازی اعتیاد پیدا کند دیگر هیچ گاه تابلت شما را به شما بازنخواهد گرداند.

این شرکت هیچ توضیحی در خصوص احتمال آسیب وارد شدن به صفحه نمایش با وارد آمدن ضربه از سوی گربه ها نداده اما توصیه می‌شود به دنبال صفحه محافظی باشید که شرکت اپل احتمالا برای حفاظت از صفحه نمایش در برابر گربه‌ها عرضه کرده است.

این بازی به صورت رایگان عرضه شده و در فروشگاه آی‌تونز اپل در دسترس همگان می باشد و اگر شما هم می خواهید گربه خود را با موشی مجازی سردرگم کنید و هراسی از آسیب وارد شدن به صفحه آی‌پد خود ندارید به فکر دانلود کردن و نصب آن باشید..! با جناب گربه و سرگیجه‌هایش ساعاتی پر از خنده داشته باشید..!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. خبر فارسی سوئد می‌گوید

    سازنده این بازی کدوم شرکت هست ؟

    فارنت: آدرس وب سایت رسمی بازی در خبر موجوده اما در مورد نام شرکت اونطور که در پایین صفحه سایت اومده باید شرکت hiccup Games سازنده بازی باشه

  2. کوروش می‌گوید

    هاهاهاهاها
    بابا ما ای پد نداریم خودمون استفاده‌ کنیم اینا ای پد می خرن واسه‌ سگ و گربه‌ هاشون ای لعنت بر این زندگی