افتتاح فروشگاه «مک استور» اپل در 16 دی ماه

این فروشگاه با بروز رسانی که برای سیستم عامل مک ارائه خواهد شد به رایانه‌های اپل اضافه می‌شود.

1

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری فرانسه ،اپل امروز به صورت رسمی تائید کرد که فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل مک یا همان مک استور را در 6 ژانویه یا همان 16 دی ماه افتتاح خواهد کرد.

محتوای این فروشگاه که در ابتدا در 90 کشور در دسترس خواهد بود برنامه‌های سرگرم کننده ،سبک زندگی ،آموزش و بهره‌وری و همچنین بازی و برنامه‌های کوچک خواهد بود که برخی رایگان و برخی با پرداخت گیفت کارت قابل دانلود و خرید خواهند بود و به صورت کامل مشابه سبک فروشگاه Appstore این شرکت برای پلاتفرم آیفون خواهد بود.

App-Store-for-Mac

استیو جابز مدیر عامل اپل در این مورد می‌گوید:”فروشگاه Appstore انقلابی در دستگه های تلفن همراه بود و ما امیدواریم که همین روند برای رایانه‌های شخصی نیز اتفاق بیافتاد زیرا در رایانه های خانگی نیز برنامه های خوب و سرگرم کننده بسیار به چشم می خورند”.

این فروشگاه نرم افزاری با بروز رسانی که برای رایانه‌های مک و برای سیستم عامل آنها یعنی نسخه 10.6.6 ارائه خواهد شد به رایانه‌های مک اضافه می‌شود.

macappstore1

توسعه‌دهندگان و تولید کنندگان نرم افزار در حدود 70 درصد بهای نرم افزار را به خود اختصاص داده و بقیه در حساب اپل باقی خواهد ماند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. civilar می‌گوید

    ما که تحریمیم هم می تونیم از امکانات این فروشگاه استفاده کنیم، یا مثل سافاری اجازه دانلود نمی ده.
    فارنت: باید افتتاح بشه بعد قضاوت کنیم اما با سابقه ای که اپل داره بعید می دونم اجازه دانلود بده