گوگل دومین تلفن همراه خود را رسما معرفی کرد!

از مشخصات فنی نکسوس‌اس می‌توان به پردازنده یک گیگاهرتزی و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین فناوری کیف الکترونیکی پرداخت اعتباری یا همان NFC اشاره کرد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی تلگراف، شرکت گوگل سرانجام  پس از کش و قوس‌های فراوان دومین تلفن همراه خود با برند نکسوس را با همکاری شرکت سامسونگ معرفی کرد.

از جمله خصوصیات این تلفن همراه که نکسوس‌اس نامیده شده است، می‌توان به کیفیت بالای صفحه نمایش و همچنین فناوری کیف پول الکترونیکی با پرداخت اعتباری اشاره کرد.

nexus S نکسوس اس

البته یک فناوری به نام فرمان صوتی نیز به این تلفن همراه اضافه شده است که فعلا در کشور آمریکا فعال بوده و کاربران می‌توانند با صدای خود به تلفن همراه هوشمندشان فرمان بدهند.

nexus S نکسوس اس

تلفن همراه نکسوس‌اس توسط شرکت سامسونگ توسعه یافته و تولید شده است  و این تلفن همراه نخستین تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل آندروید 2.3 یا همان شیرینی زنجبیلی (جینجربرد) است و از خصوصیات این سیستم عامل می توان به  بازدهی بالا در اینترنت و همچنین استفاده بهینه از باطری اشاره کرد.

nexus S نکسوس اس

نکسوس‌اس نخستین تلفن همراه گوگل بعد از معرفی آیفون 4 توسط رقیب این شرکت یعنی اپل است ودومین تلفن همراه شرکت گوگل پس از نکسوس‌وان به حساب می آید و قرار است با قیمت 529 دلار برای مدل های آنلاک و یا همراه با خدمات مخابراتی تی‌موبایل به قیمت 199 دلار عرضه شود.

شرکت گوگل اعلام کرده است که فروشگاه آندروید (آندروید مارکت) 100 هزار برنامه در خود جای داده است که البته از ماه می تاکنون در حدود 50 هزار برنامه افزوده شده است که البته هنوز به فروشگاه اپل با 300 هزار برنامه فاصله دارد.

از دیگر مشخصات فنی نکسوس‌اس می‌توان به پردازنده یک گیگاهرتزی  و 16 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین فناوری کیف الکترونیکی پرداخت اعتباری یا همان NFC اشاره کرد.

این تلفن همراه همچنین دارای فناوری ژیرسکوپ است که پیش‌تر در آیفون 4 مورد استفاده قرار گرفته بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. cna می‌گوید

    ظاهرا
    قیمت را اشتباه بیان کردید …

    فارنت: بله شما درست می فرمائید منتها منبع خبر یعنی روزنامه دیلی تلگراف همچنان همین قیمت رو اعلام داشته اما با احترام به نظر شما خبر تصحیح شد.