سونی تلفیق «پلی‌استیشن + تلویزیون» را جان داد!

در داخل این تلویزیون 22 اینچی با نام تجاری Sony Bravia KDL-22PX300 یک عدد پلی‌استیشن 2 تعبیه شده و بنا بر اعلام سونی با قیمتی در حدود 312 دلار روانه بازار شده است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت، شرکت سونی در تازه‌ترین راهکار ابتکاری برای فروش بیشتر تلویزیون‌های خود یک مدل تلویزیون با تلفبق با کنسول پلی‌استیشن 2 ارائه کرد.

در داخل این تلویزیون 22 اینچی با نام تجاری  Sony Bravia KDL-22PX300 یک عدد پلی‌استیشن 2 تعبیه شده و بنا بر اعلام سونی با قیمتی در حدود 312 دلار روانه بازار شده است.

این تلویزیون HDTV دارای پورت  HDMI،3 درگاه USBو دو عدد اتصال محلی اترنت است و از توانایی نمایش تصاویر با کیفیت 1366×768 پیکسل و نمایش ویدیوهای 1080p نیز برخوردار می باشد.

Sony_BRAVIA_KDL22PX300

کنسول پلی‌استیشن 2 در سال 2000 به بازار عرضه شد و در حال حاضر به صورا مجزا با مبلغی در حدود 100 دلار نیز قابل خریداری است  و در حدود 1800 بازی را در گنجینه خود داشته  و عنوان پرفروش‌ترین و موفق‌ترین گجت تاریخ دنیای سرگرمی را با خود به یدک می‌کشد.

رقابت میان غول‌های تولید محصولات دنیای دیجیتال، برخی اوقات این شرکت‌ها را وادار به خلق محصولاتی می‌کند که حتی تا چندی پیش به فکر مصرف‌کنندگان نیز خطور نمی‌کرد. شرکت سونی این روزها با شریک همیشگی خود در بازار یعنی سونی اریکسون در حال کار  بر روی ترکیب «موبایل + پلی استیشن» هستند و شرکت توشیبا نیز چندی پیش تلویزیون LED  خود با قابلیت استفاده از باطری‌های قابل شارژ را به بازار معرفی کرده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شاهرخی می‌گوید

    سلام

    بسیار جالب بود

    خسته نباشی

  2. ا[د]مین می‌گوید

    چه چیز جالبیه!

  3. پیش ساخته می‌گوید

    ولی ظاهرش چندان جذاب نیست