تصاویر منتشر شده از شیرینی زنجبیلی اندروید گوگل!

با وجود اینکه سیستم عامل تلفن همراه اندروید 2.3 شرکت گوگل موسوم به شیرینی زنجبیلی تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده اما به نظر می‌رسد عرضه این سیستم‌عامل به روزهای نهایی خود نزدیک شده باشد چرا که شعبه هنگ‌کنگ شرکت گوگل از این سیستم‌عامل برای آموزش قابلیت جستجوی صوتی خود بهره برده است.

1

در تصاویر ویدیوئی منتشر شده اگر چه نمی‌توان به کل تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید آندروید پی برد اما برخی تغییرات در آن به خوبی قابل مشاهده است.

در شیرینی زنجبیلی آندروید  محیط اطلاع‌رسانی (notification area) سیستم عامل به رنگ سیاه تغییر پیدا کرده است و برخی آیکون‌های موجود در آن جدید به نظر می‌رسند. دکمه‌ منو اصلی موجود در زیر تصویر صفحه اصلی به زمینه سیاه مزین شده و در کنار آن دو دکمه شورتکات دیده می‌شود و به نظر می‌آید اولین تغییر دیده شده در شیرینی زنجبیلی تغییر رنگ دکمه‌ها و یا زمینه آنها باشد.

تغییر اصلی دیگر دیده شده در آندروید جدید افزایش تب‌های آندروید مارکت یا همان فروشگاه آندروید است که یکی از آنها زبانه اطلاعات برنامه مورد نظر در فروشگاه است.

امیدواریم شیرینی زنجبیلی آندروید تنها به همین تفاوت‌های ظاهری و سطحی کام ما را شیرین نکند و دوباره شاهد سیستم عامل قدرتمندی از گوگل باشیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    یعنی چی میتونه باشه :-؟