«پرندگان خشمگین» در آندروید نیز رکورددار شدند!

این بازی تاکنون در حدود 7 میلیون بار برای پلاتفرم آندروید بارگذاری شده که به 10 میلیون بار پلاتفرم آیفون بسیار نزدیک است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تی‌جی‌دیلی به نظر نمی‌رسد که دیگر پلاتفرم آیفون محبوب‌ترین پلاتفرم در بازی «پرندگان خشمگین» باشد چرا که پلاتفرم آندروید نیز در این بازی برای خود رکورد جدیدی دست و پا کرده است.

طرفداران آندرویدی این بازی تاکنون در حدود 7 میلیون بار بازی و جدال در حال حاضر رایگان، گروهان «پرندگان خشمگین» را با خوک‌های سبز بازگذاری و دانلود کرده‌اند.

پس از عرضه پلاتفرم آندروید به بازار، کاربران این پلاتفرم یک جای خالی بزرگ را در این پلاتفرم احساس می‌کردند و آن همان عدم عرضه بازی معروف برای این پلاتفرم بود و بیشتر توسعه‌دهندگان بازی به پلاتفرم آیفون علاقه نشان می‌دادند و برای آنان پول مهم‌تر بود. فروشگاه آندروید مارکت بیشترین تعداد برنامه‌های رایگان را داشت و حتی بهترین برنامه‌ها نیز با قیمت کمی در این فروشگاه قابل خریداری بود.

Angry-Birds

تا اینکه شرکت Rovio  تولیدکننده بازی پرندگان خشمگین این بازی را به صورت رایگان برای پلاتفرم آندروید با بهترین کیفیت و گرافیک ممکن ارائه کرد تا رونقی به این فروشگاه داده و مورد استقبال 7 میلیونی طرفدران این بازی قرار بگیرد.

این بازی که در فروشگاه آی‌تونز آیفون به قیمت 99 سنت به فروش می‌رسد، تاکنون در حدود 10 میلیون بار خریداری و بارگذاری شده است.

در همین حال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که به زودی فیلم و انیمیشن بر اساس این بازی در استودیوهای هالیوودی ساخته خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    فارنت جان منم میدونم اندروید مارکت بهتره ولی میدونی که از ایران هیچ جور نمیشه رفت توش
    حتی با و ی پ ی ان !

    فارنت: ar30 جان .. راستش من که خودم دارم استفاده می کنم اما هنوز به دلیل اینکه چرا برخی از و ی پ ی ا ن ها با آندروید مارکت سازگار نیستن پی نبردم.

  2. ar30 می‌گوید

    منم از اینجا دانلودش کردم

    فارنت:البته خود فروشگاه آندروی گوگل که این بازی رو رایگان عرضه کرده جای بهتریه