«HTC» سوگلی جستجوی اینترنتی کاربران در میان تلفن‌های‌ همراه

بر اساس این بررسی‌ها، تلفن‌های همراهWildfire, Desire و Desire HDبیشترین جستجو را در بین سایت‌های فروش تلفن همراه داشته‌اند و این در حالیست که تلفن همراه آیفون 4 شرکت اپل در مکان ششم این جدول قرار گرفته است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف، بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین جستجوهای اینترنتی در میان سایت‌های فروش تلفن همراه به تلفن‌های همراه جدید شرکتHTC  تعلق دارد.

بر اساس این بررسی‌ها، تلفن‌های همراهWildfire, Desire و Desire HDبیشترین جستجو را در بین سایت‌های فروش تلفن همراه داشته‌اند و این در حالیست که تلفن همراه آیفون 4 شرکت اپل در مکان ششم این جدول قرار گرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مکان ششم آیفون 4 نیز متزلزل بوده و تلفن همراه گالاکسی شرکت سامسونگ و پرچمدار نوکیا یعنیN8  نیز در یک بازه 30 روزه بالاتر از آیفون 4 قرار گرفته‌اند.

تلفن همراه جدید شرکت ریم (بلک‌بری ) یعنی Curve 8520، سامسونگ Tocco Lite، بلک‌بری Torch و سونی‌اریکسونXperia X10 Mini در ادامه 10 جستجوی برتر خرید برای تلفن همراه قرار گرفته‌اند.

“مارک اوون” مدیر بخش مدیریت فروش یک وب سایت معتبر فروش تلفن همراه در این مورد می‌گوید:”در حال حاضر، شرکتHTC به سختی در حال تلاش است تا با ارائه مدل‌های جدید تلفن همراه بازار را از دست شرکت اپل خارج کند و سران این شرکت متوجه تنوع سلایق شده و به خوبی در حال جذب کاربران هستند.”

شرکت آیفون در تلاش برای از دست ندادن سلطه خود بر بازار قیمت آیفون4 با قرارداد پشتیبانی خود را از حدود 490 یورو در ابتدای عرضه برای برخی از اپراتورها به قیمت 329 یورو کاهش داده است و با این حال بازهم در جذب مشتریان با مشکل روبرو بوده است.

گفتنی است که بر اساس آخرین آمار موسسه نظرسنجی گارتنر تلفن های همراه شرکتHTC  که بر پایه سیستم عامل آندروید شرکت گوگل به عنوان دومین سیستم عامل محبوب دنیای تلفن همراه هوشمند عرضه می‌شوند، سهمی در حدود 25.5 درصد بازار را در اختیار دارند و این در حالیست که پلاتفرم آیفون دارای سهم 16.7 درصد در میان سیستم عامل‌های هوشمند تلفن همراه است.

پیشنهاد ویژه: برای دیدن ۵ مدل تلفن همراه برتر «HTC» در بازار، این مطلب فارنت را بخوانید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    دمش گرم