معرفی 5 مدل تلفن همراه برتر «HTC» در بازار

سه سال پیش تعداد افراد کمی وجود داشتند که در خصوص برند HTC چیزی شنیده بودند اما این شرکت تایوانی اکنون از اعتبار و شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است.

16

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف سه سال پیش تعداد کمی وجود داشتند که در خصوص برند HTC چیزی شنیده بودند اما این شرکت تایوانی اکنون از اعتبار و شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است تا آنجا که گوگل پیش از این و مطابق معمول با پیش‌بینی شرایط این شرکت در آینده، تولید اولین تلفن همراه با برند گوگل یعنی نکسوس‌وان را بهHTC  سپرد.

اکنون قصد داریم 5 مدل تلفن همراه برتر این شرکت در بازار را به شما معرفی کنیم.

HTC Desire HD

HTC desire HD

با برخورداری از پردازنده 1 گیگاهرتز فوق سریع خود به وبگردی، ارسال ایمیل و یا بازی به صورت یکنواخت معنا داده، آن هم در حالی که به یک نمایشگر 4.3 اینچ و طراحی فوق‌العاده بدنه مجهز است.

HTC Wildfire

htc wildfire

بهترین گوشی در سطح خود به حساب می‌آید که حتی آن را شایسته‌ترین میزبان سیستم عامل آندروئید گوگل توصیف می‌کنند. در این گوشی شما تمام دوستان شبکه‌های اجتماعی خود را می‌توانید در یکجا جمع کنید و در حالی که این تلفن همراه فناوری فلش را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند بتوانید تمام اینترنت را زیر پا بگذارید.

HTC HD7

HTC HD7

با این گوشی شما به نهایت یک تلفن همراه با سیستم عامل «ویندوز موبایل 7» خواهید رسید. این گوشی از نمایشگر 4.3 اینچ، ضبط تصاویر ویدیوئی با بالاترین کیفیت HD و ابزار پیش‌بینی هوای فوق‌العاده که تمام آنها لبخند را به لبان شما خواهند آورد، برخوردار است.

HTC Nexus One

HTC Nexus One

این همان گوشی است که گوگل در نهایت اعتماد خود، ساخت آن را به HTC سپرد و تنها می‌توان گفت که احتمالا تنها همان HTC Desire  شایستگی جانشینی این گوشی را آن هم البته با تردید دارد و هنوز هم بسیاری خرید این گوشی را توصیه می‌کنند. شما با داشتن این گوشی از صفحه نمایش خوش نما، پردازنده پرسرعت و یک گوگل مپ فابریک برخوردار خواهید بود.

HTC Legend

HTC Legend

این گوشی در بیشتر نقاط بدنه خود از آلومینیوم بهره برده است که آن را شبیه به طراحی‌های مک شرکت اپل کرده است. اما ویدجت‌های فوق‌العاده این گوشی، صفحه پس زمینه قابل تنظیم، یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی در آن، این گوشی را در بین گوشی‌های برتر جای داده است.

توضیح اینکه در ترتیب معرفی گوشی‌های هیچ گونه برتری رعایت نشده و این گوشی‌ها همان‌طور که از عنوان ان پیداست 5 گوشی برتر این شرکت است و برای ترجیح برتری میان انها باید یک به یک انها را با یکدیگر مقایسه کرد.

همچنین در این مطلب سعی شد تا برترین گوشی های برند شرکت HTC  به اختصار توضیح داده شود تا از حوصله شما کاربران محترم بربیاید و مطمئنا برای توضیحات بیشتر می‌توانید جستجوی بیشتری در اینترنت داشته باشید. اما مطمئنا تا به امروز این 5 مدل تلفن همراه را از دید کارشناسان بازار می‌توان برترین مدل‌های تلفن همراه شرکتHTC  دانست.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

16 نظر برای این مطلب
  1. داود می‌گوید

    اگر برنامه های اپل مثل سامسونگ فراوان بود تو ایران سامسونگ به گرد اپل هم نمی رسید

  2. parviz می‌گوید

    سلام.در مورد Desire HD اطلاعات و نظر بدهید

  3. آدرینا می‌گوید

    لطفأ قیمتها رو هم بزنید

  4. Gg می‌گوید

    حالا هرکی می خواد گوشی خودش تو این لیست باشه … فکر کنم یه ذره دیگه بگزره باید 1200 نوکیا هم به این لیست اضافه بشه…اگه hd2 یا خیلی گوشیای دیگه نیست به خاطر اینه که ویندوز فونشون 6.5 یا 6.1 هست…این گوشیا هم مال سال 2010 هستن نه 2009 پس اینقدر گیر ندین….فقط نگا کنیدو لذت ببرین….در ضمن زنده باد windows Phone 7 چون بهترینه نه android که فقط اسم در کرده و هیچ پایه و اساسی ندارهه………..عشق استتت microsoftttttttttttttt

  5. x می‌گوید

    قیمت هر کدام خیلی مهم بود اگر درج می شد

    وضعیت دسترسی به هرنوع آن در ایران + مکان عرضه هم می توانست مفید باشد
    به هر حال اطلاع رسانی آن مفید بود تشکر

  6. روزبه می‌گوید

    واقعا مسخره است
    HTC_HD2 بهترین گوشی دنیا شناخته شد اونوقت بین 5 گوشی htc هم نیست اینجا ؟

    i love my phone (HTC_HD2

  7. mohammad67 می‌گوید

    سلام. من HTC Smart دارم که سیستم عاملش Brew هست .

    ممنون میشم که راجع به Brew کمی توضیح بدین چون این سیستم عامل نرم افزاراش موجود نیستن و مدل smart هم به همین خاطر فارسی ساز نداره و مشکل اس ام اس فارسی داره . . .

  8. ar30 می‌گوید

    HTC Desire پدر Desire HD هستش بعد شما اونو نذاشتید

  9. shahab می‌گوید

    جای HTC HD2 واقعا خالیه، به نظر من بهترین PDA با سیستم عامل ویندوز هست البته به غیر از ویندوز 7 موبایل که خیلی نوپاست، خیلی خوب بود مطلبتون

  10. Ramin می‌گوید

    جای HTC HD2 بیشتر خالیه…

  11. Ehsan می‌گوید

    pas gushi man koo! nexus one khodas

  12. civilar می‌گوید

    جای HTC Hero که بهترین گوشی یکی دو سال پیش شد، خالیه

  13. hamedpc.com می‌گوید

    اطلاعات جالبی بود
    فقط یه سوال
    آیا همه اینها الان در بازار موجودند؟
    من فکر می کردم coming soon هستند

  14. علیرضا می‌گوید

    اول اینکه، شما عکس گوشی htc smart رو گذاشتید و اون رو wildfire معرفی کردید. دوم اینکه، گوشی wildfire بخاطر کیفیت صفحه نمایشش، که تو بررسی‌های خارجی هم از بزرگ‌ترین ضعف‌های این گوشی نام برده شده، اصلا گوشی برتری نیست! شما می‌تونستید به جای wildfire گوشی aria رو قرار بدید که از هر لحاظ از wildfire بهتر هست.

    فارنت: سلام
    لازم دیدم دو مورد رو توضیح بدم در خصوص تصویر استفاده شده که البته تغییر دادیم حق با شماست با عرض معذرت، اما این همون تصویری بود که دیلی تلگراف استفاده کرده بود.
    در خصوص انتخاب این 5 گوشی هم این انتخاب کارشناس همون روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف که ایرادات شما البته بجا به نظر می رسه
    ممنون از وقتی که به فارنت دادید.

  15. آی تی بلاگ می‌گوید

    عالی بود اما با این حال کمی گران هستند

    1. عرفان می‌گوید

      اره راست میگی