انتشار تصاویر جدیدی از «سیستم عامل کروم» شرکت گوگل

همزمان با اعلام شرکت گوگل مبنی بر عرضه سیستم عامل کروم این شرکت تا پایان سال جاری میلادی، تصاویر بیشتری از این سیستم عامل منتشر شده است.

5

به گزارش فارنت و به نقل از تک‌کرانچ، مرورگر کروم گوگل به مانند یک رعد وبر ق دارای رشد بسیار سریعی شد و پس از آن بود که شرکت گوگل اعلام کرد که  یک سیستم عمل نیز بر مبنای مرورگر کروم عرضه خواهد کرد.

البته قرار بود این عرضه در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است ودلیل آن نیز مشخص نیست و تنها وب‌سایت اصلی پروژه، تصاویر اسکرین‌شات جدیدی از این سیستم عامل را منتشر کرده است.

Chrome OS windowmanagement

در همین حال این شرکت با اعلام اینکه این سیستم عامل هر چند به صورت آزمایشی در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد که تاییدی بر اظهارات اریک اشمیت مدیرعامل این شرکت بود که در کنفرانس وب 2 اعلام کرده بود که این سیستم عامل در چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

Chrome OS panels

برای کاربران اینترنتی هنوز این ابهام وجود دارد که این سیستم عامل چگونه خواهد بود در حالی که آنان به صورت کامل مختصات و ویژگی‌های مرورگر کروم را می‌دانند چون شرکت گوگل به صورت کامل این مرورگر اوپن سورس را پشتیبانی کامل کرده و به صورت منظم نسخه های آنرا منتشر می‌کند.

Chrome OS windowmanagement

هنوز برای کاربران سوالاتی در مورد عملکرد چند کاره بودن؛ مرور فایل‌ها و همچنین مدیریت پنجره‌ها وجود دارد که شرکت گوگل با انتشار یک سری تصاویر به خوبی نشان داده است که رابط کاربری و سایر خصوصیات پیشرفته این سیستم عامل در حال پیشرفت است.

Chrome OS

به هر حال همگان منتظرند تا دستپخت شرکت گوگل را در زمینه سیستم عامل‌های رومیزی یا سنتی با کروم ببینند و این در حالی است که چندی پیش اریک اشمیت در کنفراسن وب 2 اعلام کرد که سیستم عامل کروم به صورت انحصاری برای رایانه‌های با کیبورد فیزیکی ساخته شده و خاصیت لمسی نخواهد داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. حسن ریاحی می‌گوید

    من همه چیز گوگلو دوست دارمواقعا رسا و جامع همین که از شلوغ بودن در تمام محصولاش جلوگیری میکنه خودش یه پوئن مثبت باسه جذب کاربر.
    در این محصول صد در صد باید محصولی بسیار سریع، پر قدرت از لحاظ امنیتی (اینترنتی).من شخصاً به عنوان سیستم عامل دومم به کار میبرم و 7 رو به فراموشی میسپارم و از xp و گوگل استفاده میکنم.درضمن صد در صد هم به فارسی میتونه باشه و اگه نباشه نسخه فارس قابل دانلود داره تمام محصولات گوگل جهانیه.

  2. علیرضا می‌گوید

    اتفاقا گوگل نشان داده که از زبان پارسی به خوبی پشتیبانی خواهد کرد.
    همانطور که سیستم عامل آندروید آن در galaxy کاملا پارسی است و همینطور در نسخه 2.2 آن کاملا پارسی را ساپورت می کند و همانطور که مرورگر کروم آن در نسخه جدید آن کاملا پارسی می شود و تمام گزینه های آن برگردان به پارسی می شود.
    کاملا مطمئنم که هیچ مشکلی از لحاظ زبان پارسی نخواهد داشت حتی بهتر از ویندوز مایکروسافت عمل خواهد کرد.

  3. ميلاد می‌گوید

    فکر نکنم تو ایران به درد بخوره به نظر میرسه به اینترنت نیاز داشته باشه و اینکه فارسی ساپورت نکنه و…

  4. رضا قربانی می‌گوید

    درود
    من منتظرم ببینم گوگل چه خواهد کرد. مدتهاست که هیچ سیستم عامل جدید و پر سرو صدایی نداشتیم

  5. soheil می‌گوید

    مثل همیشه عالی بود
    سهیل