مردی که با دیدن تصویر خود در «گوگل استریت‌ویو» 46 کیلو وزن کم کرد!

این مرد56 ساله در زمان ثبت تصویرش در گوگل استریت‌ویو 135 کیلوگرم وزن داشته و برای اینکه بتواند لباسی به اندازه خودش پیدا کند ناچار بوده به شهری دیگر سفر کند اما اکنون 46 کیلوگرم از وزن خود را از دست داده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف یک مرد 56 ساله انگلیسی پس از دیدن تصویر خود در سرویس گوگل استریت‌ویو تصمیم به کاهش وزن و گرفتن رزیم غذایی گرفت تا پس از یکسال با 46 کیلو کاهش وزن به وزن ایده‌آل خود برسد.

باب میوزه که یکسال پیش در حال سفر برای خرید لباسی به اندازه خود از شهری دیگر بوده است این تصاویر از او ثبت شده است که بنا بر گفته خودش پس از دیدن آنها بسیار شرمنده شده است.

رژیم گرفتن به خاطر گوگل استریت‌ویومردی

او در زمان ثبت تصویرش در استریت‌ویو 135 کیلوگرم وزن داشته و برای اینکه بتواند لباسی به اندازه خودش پیدا کند ناچار بوده به شهری دیگر سفر کند.

رژیم گرفتن به خاطر گوگل استریت‌ویو

اما دیدن تصویری 360 درجه از خودش در گوگل‌استریت‌ویو او را به فکر انداخت تا نهایتا تصمیم خود را بگیرد و پس از مشاوره با یک متخصص رژیم یک سوم از وزن خود را کاهش داده و  به 89 کیلوگرم فعلی برسد.

باب میوزه در این خصوص می‌گوید: من بسیار شرمنده شدم وقتی آن تصویر را دیدم. من بسیار گنده بودم. شکم من بسیار برآمده بود و من بسیار غول‌پیکر دیده می‌شدم.

رژیم گرفتن به خاطر گوگل استریت‌ویو

وی می‌افزاید: من قبل از آن بسیار برای کاهش وزت فکر کرده بودم اما پس از دیدن این تصاویر متوجه شدم که واقعا باید کاری انجام دهم. من در شرایط بسیار بدی بودم که گاهی حتی مرا از راه رفتن و حرف زدن ناتوان می‌کرد. فشار خون من سر به آسمان گذاشته بود و من مشکلات بسیاری را ناشی از افزایش وزن تحمل می‌کردم.

وی در پایان می‌افزاید: چون من توانستم یعنی هر کسی قادر به این کار است من یک آدم عادی بودم اما اکنون بسیار احساس سلامتی می‌کنم.

شما می‌‌توانید تصویر این شهروند انگلیسی را اینجا ببینید و یا حتی در محله زیبای او به نام بریستول هم گشتی بزنید!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.