سنگ قبر دیجیتال برای آرامش روح گیک‌ها!

امیدوارم صد سال دیگر زنده باشید! اما من فکر می‌کنم این سنگ قبر دیجیتال برای کسانی مثل من که تمام زندگی خود را در حال توییت‌کردن, چرخیدن در فیس‌بوک و وبلاگ‌نویسی هستند و به اصطلاح یک گیک هستند، یک حس کامل را بوجود می‌آورد.

4

این سنگ قبر دیجیتال با نام ای‌تامب یک آرامگاه سنگی است با برخورداری از فضای حافظه مناسب و استفاده از صفحه‌های شارژ خورشیدی از ابزار انتقال اطلاعات بلوتوث بهره‌مند است و می‌تواند تمامی فعالیت‌های شما در اینترنت را در خود ذخیره کند.

E-Tomb

یا این کار هنگامی که دوستا ن و آشنایان شما به دیدار شما می‌آیند در واقع به زندگی مجازی شما در درون آرامگاهتان نیز دسترسی دارند و همدیگر را با آنچه که شما از خود در زندگی مجازی باقی گذاشته‌اید سرگرم کرده و حتی آنها را آپدیت می‌کنند و یا با وارد کردن سرگذشت شما از دید خودشان همه را از آن آگاه می‌کنند.

E-tomb

مقداری ترسناک است اما در هر حال تکنولوژی‌هایی نظیر این نیز وجود دارند که کار را برای فهم و درک دنیای پس از این زندگی آسانتر می‌کنند و به نظر می‌آید این بهترین کاری باشد که در حال مرگ با دنیای ماورا بتوان کرد.

سنگ قبر دیجیتال

اطلاعات این سنگ قبر دیجیتال از برخی از پایگاه‌های اینترنتی مانند توئیتر یا فیس‌بوک در سنگ قبری قرار می گیرد که دوستان و اقوام و کسانی که می خواهند از شما بازدید کنند می توانند با یک موبایل و از طریق بلوتوث از آن مطلع شوند و برایتان یادبودی بگدارند که هرگز پاک نخواهد شد.

etomb5

با این سنگ قبر می‌توانند نوشته‌های زمان حیات شما یا ویدئوهای آپلود شده توسط شما را هنگامی که بر سر مزار شما حاضر می‌شوند ببینند. البته این اطلاعات بیشتر به درد کسانی می‌خورد که علاقه‌ی زیادی به پی‌بردن به رمز و رازهای زندگی افرادی که دیگر در بین آنها نیستند، دارند. امیدوارم صد سال دیگر هم به این سنگ قبر و یا انواع دیگر آن احتیاجی نداشته باشید..!

منبع Yankodesign
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. mahdi می‌گوید

    واقعا جالب شد
    سر مزار رفتنم داره دیجیتالی میشه.
    (نمیشه از توی خونه به این سنگ قبر وصل شن و این همه راه نرن؟….)
    آخه گناه دارن… (:D)

  2. مانا می‌گوید

    جالبه‌
    یارو تو قبر تویت میکنه‌ که‌ امروز با 3 تا حوری بودم
    یا مثلا تو فیس بوک عکساشو با حوریا لب ساحل شیر می کنه‌
    هاهاهاهاهاهاهاهاها

  3. soheil می‌گوید

    خوب بود

  4. ablomof می‌گوید

    ولی باید اینو در نظر داشت که آدم از دست همین دوست و آشنا میفته میمیره حالا پاشن بیان سر قبر آدم واستن فیس‌بوک آدم رو نگاه کنن یا توییتاشو بخونن بخندن :دی