«شمشیر ابدی»؛ آغازگر بازی‌های تلفن همراه با قدرت گرافیکی بالا!

این یک بازی واقعی مبارزه با شمشیر است که در طبیعت و مکان‌های بدیع سپری می‌شود و چیزی فراتر از فشردن دکمه A برای شمشیرزنی است.

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تانچ‌آرکید، مسئولان شرکت اپیک‌گیمز که سازنده بازی بسیار معروف ابزارهای جنگ یا همان Gears Of War است، دست پخت جدیدی برای آیفون دارند.

بازی جدید این شرکت با نام شمشیر ابدی (Infinity Blade) از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می‌برد و برای سیستم عامل IOS و به صورت انحصاری برای آیفون 4 و آیپاد تاچ 4 عرضه خواهد شد که دلیل آنهم استفاده از صفحه نمایش جدید رتینا و قدرت تفکیک‌پذیری بالای این دو گجت جدید شرکت اپل است.

Infinity Blade 1

«دونالد موستارد» مدیر این پروژه با اعلام اینکه به نظر من پلاتفرم آیفون بهترین بستر برای نوسعه موتور گرافیکی Unreal Engine 3  بر روی موبایل‌ها است، در این خصوص می‌گوید: این یک بازی واقعی مبارزه با شمشیر است  که در طبیعت و مکان‌های بدیع سپری می‌شود و چیزی فراتر از فشردن دکمه A برای شمشیرزنی است.

Infinity Blade 2

در همین حال و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط همین استودیو، احتمالا طی دو سال آینده مجموعه بازی‌های Gears Of Wars  بر روی گوشی‌های تلفن همراه آیفون عرضه خواهد شد.

Infinity Blade 3

«جرمی موستارد»، کارگردان فنی این استودیو نیز در این باره گفت: امیدواریم این بازی طی دو سال آینده عرضه شود، ولی اگر این اتفاق هم نیافتد بازی حتما تا پنج سال آینده عرضه می‌شود و خوشبختانه پنج سال دیگر هم این بازی ‌حرف‌هایی ‌‌‌برای ‌گفتن ‌خواهد ‌داشت.

لینک تریلر تبلیغاتی اولیه بازی در یوتیوب

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. عباس می‌گوید

    من بازی رو دارم خیلی هم خفن است قسمت دو شم دارم

  2. joker می‌گوید

    زنده باد استیو با این مشتقات اپلیش . همه جا اپل اپل .

  3. خبر فارسی سوئد می‌گوید

    چند هست قیمت این نرم افزار؟

    1. بهزاد می‌گوید

      داره میگه بین 2 تا 5 سال دیگه ساخته میشه . شما میگی قیمتش چنده ؟؟ شماها چجوری اخبار میخونین ؟ اصلا میخونین یا فقط عکساشو میبینین !؟

  4. نقد فارسی می‌گوید

    خودمونیما. ولی آیفون هر بدی هم داشته باشه از نظر بازی هیچ شرکتی به گرد پاشم نمیرسه!

  5. کوروش می‌گوید

    دو سال دیگه یا پنج سال دیگه؟‌ تا اون موقع آیفون 10 اومده دیگه. معلوم نیست سخت افزار‌های اون موقع چی باشن. اون موقع همه پلت فرم ها صد در صد بازی های این چنین گسترده (خفن) و با گرافیک دارن