لاجیتک کیبورد «خورشیدی» رونمایی کرد!

این کیبورد قادر است در صورت کامل بودن انرژی تا 3 ماه در تاریکی مطلق به کار خود ادامه دهد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Informationweek،شرکت لوجیتک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده قطغات جانبی رایانه‌ای کیبورد خورشیدی را هم معرفی کرد.

این صفحه کلید که با نام تجاری K750 معرفی شده است با پنل خورشیدی خود قادر است تا در صورت فول شارژ بودن تا 3 ماه در تاریکی مطلق به کار خود ادامه دهد.

طریقه جذب نور این کیبورد خورشیدی نیز از هر گونه منبع نوری مانند نور خورشید ،لامپ و یا سایر منابع تولید کننده نور می باشد.

از سایر مشخصات فنی این دستگاه می توان به ضخامت بسیار نازک و همچنین کلیدهای ارگونومیک اشاره کرد که کار را برای انگشتان کاربر بسیار راحت میکند.

اتصال بی‌سیم در این کیبورد از پردازنده 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کند که بنا برادعای شرکت مذکور دارای هیچ گونه تاخیر و تعللی در واکنش به انگشتان کاربر نبوده و در ضمن از استاندارد رمز نگاری AES 128 برای امنیت نیز استفاده می‌کند.

K750 قرار است تا در اروپا و امریکا با قیمت پایه 80 دلار به فروش برسد و این شرکت برنامه دانلودی نیز برای این کیبورد در نظر گرفته تا سطح انرژی کیبورد را به کاربر یادآوری کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهراد می‌گوید

    عالیه، آیا با گوشی های موبایل نظیر اپل سازگار خواهد بود؟