اپل عرضه آیفون سفید را تا بهار سال آینده به تعویق انداخت

در حالی که استیو جابز و شرکت اپل در حال شمارش اسکناس‌های حاصل از فروش 14 میلیونی آیفون در 3 ماهه اخیر هستند، سخنگوی این شرکت از تاخیر عرضه آیفون سفید این شرکت برای سومین بار خبر می‌دهد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی شرکت اپل روز سه‌شنبه اعلام کرد که عرضه آیفون سفید تا بهار سال آینده به تعویق افتاده است.

آخرین نسخه از گوشی پرطرفدار آیفون به نام آیفون 4 در ماه ژوئن به بازارهای جهانی عرضه شد اما عرضه  مدل سفید برای اولین بار به ماه جولای و سپس به پایان سال جاری میلادی و هم اکنون هم به بهار سال آینده موکول شده است.

تردی مولر سخنگوی اپل در این مورد گفت:”ما را ببخشید که دوباره باید مشتریان خود را ناامید کنیم” اما مولر در مورد دلایل این تاخیر سخنی به میان نیاورد.

شایعاتی حول و حوش آیفون سفید وجود دارد که حکایت از این نکته دارد که هنوز مهندسین شرکت اپل موفق نشده‌اند تا یک رنگ سفید مطابق با نور پس زمینه صفحه نمایش دستگاه تولید کنند و همین دلیل تاخیر در عرضه آیفون سفید است.

به هر حال عمو استیو و شرکت اپل در حال شمارش اسکناس‌های حاصل از فروش 14 میلیونی آیفون در 3 ماهه اخیر که دارای ارزش فروشی در حدود 8 میلیارد و 600 میلیون دلار بوده است، هستند که علیرغم مشکلات ابتدای عرضه هم اکنون در فروشگاه‌های حدود 89 کشور در دسترس است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.