81 درصد از کودکان زیر 2 سال «همیشه آنلاین» هستند!

موسسه امنیتی AVG با تحقیق بر روی 2200 مادر از 9 کشور جهان به این نتیجه رسیده است که به طور متوسط زندگی دیجیتالی کودکان از 6 ماهگی آغاز می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که بر خلاف انتظار کودکان زیر 2 سال رکورد تازه‌ای در آنلاین بودن در دنیای اینترنت بر جای گذاشته‌اند.

بر اساس مطالعات انجام شده توسط شرکت نرم‌افزارهای امنیتی AVG ،81 درصد از کودکان زیر 2 سال همیشه آنلاین هستند.

البته از دید این موسسه هر مدرکی برای آنلاین بودن کافی است که می‌توان به عکس سونوگرافی قبل از تولد، توئیت کردن مادر باردار، ساخت عکس‌های آنلاین از کودکان در بدو تولد و حتی ایجاد صندوق پست‌های الکترونیکی و یا حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و… اشاره کرد که با این وجود و با توجه به این پژوهش تولد دیجیتالی کودک به طور متوسط از 6 ماهگی آغاز می‌شود!

این موسسه در تحقیقاتی از 2200 مادر در آمریکای شمالی شامل کانادا و آمریکا و از اروپا شامل انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا و کشورهایی مانند استرالیا، نیوزیلند و ژاپن به این نتیجه رسید که در حدود 23 درصد از کودکان هنگامی وارد دنیای دیجیتال می‌شوند که مادرشان عکس سونوگرافی آنان را بر روی اینترنت آپلود می‌کنند و در حدود هفت درصد از این کودکان حتی برایشان حساب الکترونیکی نیز افتتاح می‌شود و 5 درصد نیز عضو شبکه‌های اجتماعی می‌شوند.

ما درک می‌کنیم که پدر و مادرها با چه شور و شوقی این تصاویر را در اینترنت منتشر می‌کنند اما بهتر است کمی هم به حفظ حریم شخصی خود و اینکه ممکن است از این تصاویر توسط هکرها سوءاستفاده شود اهمیت دهند تا شیرینی تولد نوزاد خود را برای همیشه در زیر زبان خود احساس کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.