لاجیتک اولین تلویزیون گوگل را رونمایی کرد

این تلویزیون 300 دلاری قرار است تا آخر ماه اکتبر سال جاری روانه بازار مصرف شود ,محتوای آن از سوی شرکت گوگل تامین و تضمین می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، شرکت لاجیتک روز گذشته ( 6 اکتبر) نخستین تلویزیون مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل را رونمایی کرد.

شرکت بین‌المللی لوجیتک این تلویزیون 300 دلاری را با نام تجاری Logitech Revue تا آخر ماه اکتبر روانه بازار خواهد کرد و پیش فروش آن به همراه یک صفحه کلید در وب سایت آمازون (اینجا) آغاز شده است.

گوگل‌تی‌وی که  محتوای آن از سوی شرکت گوگل تامین و تضمین می‌شود بر مبنای نمایش محتوای وب آنلاین و همچنین مرور و وب‌گردی در اینترنت با تلویزیون‌های معمولی طراحی شده است.

تاکنون شرکت‌ها وشبکه‌های تلویزیونی تایم وارنر،TBS،TNT،CNN و HBO با شرکت گوگل برای تولید محتوای آنلاین به توافق رسیده‌اند و قرار است سرویس ویدیویی اینترنتی  این تلویزیون نیز توسط آمازون و نت‌فیلیکس برقرار شود.

در ضمن کاربران می‌توانند برای تلویزیون گوگلی خود یک وب‌کمHDTV  با قیمت 149 دلار نیز تهیه کنند تا از امکان کنفرانس تصویری با کیفیت HD نیز برخوردار شوند.

شرکت لاجیتک که مرکز آن در کشور سوئیس قرار دارد، پس از اعلام آمادگی شرکت های مختلف برای تولید تلویزیون گوگل مبتنی بر سیستم عامل آندروید با گوگل به توافق رسید و سرانجام آن را تولید کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.