«اچ‌.‌پی» اولین نخل خود پس از خرید «پالم» را سال آینده عرضه می‌کند

شرکت هیولت پاکارد (HP) در نظر دارد برای اولین بار پس از خرید شرکت پالم در سال گذشته میلادی تلفن همراهی مبتنی بر سیستم عامل WebOS روانه بازار کند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از خبر گزاری رویترز، شرکت هیولت پاکارد اعلام کرد که در سال 2011، سری جدید تلفن‌های همراه هوشمند بر اساس سیستم عامل پالم را عرضه می‌کند.

شرکت پالم که در سال گذشته میلادی با قیمتی در حدود 1.2 میلیارد دلار از سوی شرکت هیولت‌پاکارد خریداری شد یکی از عرضه‌کنندگان سیستم عامل‌های تلفن همراه هوشمند در بازار است که البته محصولات این شرکت چندان با اقبال کاربران روبرو نگردید.

اریک کادور سخنگوی شرکت HP در این مورد گفت:”شما می توانید در سال آینده میلادی انتظار تلفن همراه جدیدی را از ما داشته باشید و این تلفن همراه مبتنی بر پلاتفرمWebOS  خواهد بود.”

کادور ضمن اعلام این خبر در یک کنفرانس خبری در بارسلون اسپانیا از تغییرات فراوان در سیستم عامل WebOS  که آن را به سطح استاندارهای جهانی نزدیک‌تر کرده است خبر داد.

شرکت هیولت پاکارد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت رایانه به حساب می‌آید  که دارای سهم بزرگی در بازار رایانه‌های شخصی، سرورها و پرینترها نیز است و hp قصد دارد این بار شانس خود را در بازار تلفن های همراه به صورت جدی‌تر بیازماید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. samadagha می‌گوید

    بالاخره نفمیدیم پروژه تولید گوشی تبلت را کنار گذاشت یا توسعه می دهد