آیا مایکروسافت با ویندوز موبایل 7 در پی دفن آیفون و اندروید است!

گروهی از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند مانند سامسونگ و HTC برنامه‌های متنوعی برای ویندوز موبایل 7 دارند که البته به نظر می‌رسد، اجماع آنان برای منسوخ کردن آیفون و همچنین اندروید کافی نباشد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز، همین ماه پیش بود که چند صد نفر کارمند مایکروسافت در یک اقدام نمادین یک تشییع جنازه ساختگی برای آیفون اپل برگزار کردند.

شرکت مایکروسافت تلفن‌های همراه مبتنی بر  ویندوز موبایل 7 را در تاریخ 11 اکتبر پرده‌برداری کرده و این تلفن های همراه را در ماه نوامبر روانه بازار می‌کنند  و به نظر می‌رسد این آخرین فرصت شرکت مذکور برای بدست آوردن موقعیت از دست رفته خود در قیاس با آندروید و اپل باشد.

گروهی از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند مانند سامسونگ و HTC  برنامه‌های متنوعی برای ویندوز موبایل 7 دارند که البته به نظر می‌رسد، اجماع آنان برای منسوخ کردن آیفون و همچنین اندروید کافی نباشد.

استیو بالمر با واقع‌بینی در این مورد گفت: محصول ارائه شده ما نمی‌تواند همه آن چیزهایی را که از دست داده‌ایم به ما بازگرداند.

مایکروسافت در حال حاضر در رده چهارم بازار به سرعت در حال رشد گوشی‌های هوشمند آمریکا با سهمی کمتر از 12 درصد قرار دارد و در حال حرکت در پشت سر ریم و آیفون و اندروید است.

به هر حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در پلاتفرم جدید ویندوز موبایل خود یک تحولات اساسی ایجاد کرده و باید منتظر واکنش کاربران و بازار گوشی های هوشمند ماند و دید که آیا بالمر می‌تواند با ویندوز موبایل خود آیفون و اندروید را دفن کند یا خیر!

منتظر می‌مانیم..!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    قدیمی بود!!!

  2. کوروش می‌گوید

    مایکروسافت دیگه نمیتونه تو زمینه ی سیستم عامل گوشی به گوگل و اپل برسه. دیر شده.

    پانوشت:
    هنوز برام قابل درک نیست که فارنت، وب سایتی با این فعالیت خوب و مستمر و آپدیت حتی، مشکل ِ به این بزرگی داشته باشه. چه مشکلی؟ مشکل ِ نداشتن ورژن موبایل. یعنی این که بنده که اکثراً با موبایل تو اینترنت دارم میچرخم (گلکسی اس دارم :دی) تو سایت شما که میام ورژن موبایل نداره و به صورت عادی بالا میاد که برای موبایل کمی سخته خوندن مطالب. لذا رسیدیدگی شود.
    با سپاس از شما (کوروش)

    فارنت: انشالله تو نسخه بعدی حتما در نظر می گیریم کوروش خان ممنون از نظر لطفتون