«جنگ ستارگان» و «تایتانیک» این بار 3 ‌بعدی به روی پرده می‌آیند!

کمپانی‌های فیلم‌سازی در هالیوود در حال مذاکره با یکدیگر هستند تا دو فیلم بزرگ تاریخ سینمای جهان را این بار به صورت سه‌بعدی در سال 2012 به روی پرده‌ها بفرستند.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی هالیوود رپورتر، شرکت فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم و لوکاس فیلم قصد دارند تا دوباره جنگ ستارگان را بر روی پرده‌ سینما البته به صورت 3 بعدی اکران کنند.

جرج لوکاس کارگردان سری فیلم‌های جنگ ستارگان و رئیس شرکت فیلمسازی لوکاس فیلم نخستین فیلمی را که از این سری 3 بعدی خواهد شد فیلم «Star Wars: Episode I – The Phantom Menace» یا همان جنگ ستارگان – تهدید شبح اعلام کرده است.

لوکاس ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد که قصد ندارد این فلیم را در فستیوال تابستانی فیلم‌ها روانه بازار اکران کند و همچنین قصد رقابت در جدول Box Office با این فیلم را نیز ندارد و صرفا برای علاقمندان جنگ ستارگان، پروسه تبدیل 3 بعدی این فیلم را انجام می‌دهد.

جرج لوکاس در ضمن خوشحالی خود از اینکه سینماهای سراسر جهان به اندازه کافی به تجهیزات 3 بعدی مجهز هستند را نیز ابزار داشته است.

دو شرکت فاکس قرن بیستم و لوکاس فیلم در حال کار مذاکره با یکدیگر بر روی حقوق تبدیل این سری فیلم هستند و پیش‌بینی می‌شود که در فوریه 2012 این فیلم نیز به نمایش دربیاید.

در همین حال هالیوود‌ریپورتر اعلام کرد که سال 2012 تنها شاهد نمایش نسخه 3 بعدی جنگ ستارگان نخواهد بود و تایتانیک دومین فیلم پرفروش جهان به کارگردانی جیمز کامرون نیز از دو بعدی به سه بعدی تبدیل خواهد شد.

این پایگاه اینترنتی گزارش کرده است که دو شرکت فاکس قرن بیستم و لایت‌استورم در حال مذاکره با استودیو پارامونت‌پیکچرز هستند تا در آوریل 2012 و درست یکصد سال پس از غرق شدن تایتانیک، نسخه سه بعدی فیلم آن را به اکران دربیاورند.

هالیوودریپورتر افزوده است که تبدیل عشق تراژدیک لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت به سه‌بعدی هزینه‌ای 10 تا 15 میلیون دلاری در بر خواهد داشت.

این پایگاه اینترنتی افزوده است که تبدیل این دو فیلم به 3 بعدی درحالی صورت می‌گیرد که تجربه قبلی تبدیل فیلم “نبرد تایتان‌ها” از دوبعدی به سه‌بعدی شکست سنگینی برای صاحبان پروژه در بر داشت و انتقادات بسیاری را در هالیوود برانگیخت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شیوا می‌گوید

    شما که میگین میتونیم از اینجا دانلود کنیم یعنی بدون سانسور دیگه من مطمن باشم ازش سانسور نمی کنین چون من هم انگلیسی وهم فارسی این فیلم رو دانلود کردم از یه سایت دیگه سرم حسا بی کلاه رفت

  2. رضا می‌گوید

    این پایگاه اینترنتی افزوده است که تبدیل این دو فیلم از سه بعدی به دو بعدی درحالی صورت می‌گیرد که تجربه قبلی تبدیل فیلم “نبرد تایتان‌ها از دوبعدی به سه‌بعدی شکست سنگینی برای صاحبان پروژه در بر داشت و انتقادات بسیاری را در هالیوود برانگیخت.

    از سه بعدی به دو بعدی؟؟؟؟
    فارنت: ممنون اصلاح شد

  3. امین می‌گوید

    یه اشتباه دارین آخر متن
    از 2 به 3 بعدی

    فارنت: ممنون از دقت نظرتون اصلاح شد