گزارش تصویری: بلک‌بری رقیب کانادایی آی‌پد را رونمایی کرد!

«پلی‌بوک» دارای پردازنده دوهسته ای به همراه مولتی‌تسکینگ و پشتیبانی کامل از فلش است.

0

به گزارش شبکه ایران و به نقل از خبرگزاری شینهوا، شرکت کاناداییی ریم که به محصول بلک‌بری خود شهره است پس از جنجال‌های فراوان، سرانجام اولین تابلت رایانه‌ای خود را رونمایی کرد.

این تابلت که با نام «پلی‌بوک» روانه بازار خواهد شد، همانند گالاکسی‌تب سامسونگ دارای صفحه نمایش 7 اینچی مولتی‌تاچ به همراه سیستم عامل مخصوص این شرکت برای تابلت است.

این تابلت همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از فلاش پلیر 10.1 و HTML 5 نیز است و بنا به اظهارنظر شرکت ریم بسیار ایده‌ال برای بازی، مدیا و راحتی کامل برای جستجو در اینترنت است.

از دیگر مشخصات این تابلت می‌توان به داشتن پردازنده دوهسته ای یک گیگاهرتزی به همراه یک گیگابایت رم اشاره کرد.

پلی بوک قادر است با تلفن‌های همراه بلک‌بری یک ارتباط محرمانه به وسیله بلوتوث ایجاد کرده  و بدین ترتیب کاربران بتوانند تا ایمیل‌ها، پیامک‌ها و سایر موارد شخصی خود را به راحتی با پلی‌بوک خود سینک و هماهنگ‌سا زی کنند.

سایر مشخصات فنی پلی‌بوک بدین شرح است:

– مولتی تسکینگ واقعی

– دستیابی به شبکه‌های مخابراتی 3G و وای‌فای

– دو دوربین در جلو و پشت به ترتیب 5 مگاپیکسلی و 3 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای HD

– میکرو USB به همراه میکرو HDMI

– وزن 400 گرمی (هم‌وزت آی‌پد) به همراه ابعاد 130x194x10mm

قرار است این تابلت که هنوز هیچ‌گونه قیمتی از سوی شرکت ریم برای آن اعلام نشده در اوائل سال 2011 در آمریکا روانه بازار شود.
صفحه پلی بوک در وب سایت شرکت ریم
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.