سامسونگ «کهکشان» خود را «ده اینچی» می‌کند

شرکت سامسونگ اعلام کرد که تابلت 10 اینچی خود را با سیستم عامل آندروید 3.5 در نیمه دوم سال 2011 عرضه خواهد کرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily ،به دنبال موفقیت تابلت 7 اینچی شرکت سامسونگ به نام گالاکسی تب، این شرکت به صرافت تولید تابلت 10 اینچی هم افتاده است.

رولینگ شن معاون ارتباطات سامسونگ در این مورد گفت:”قرار است این تابلت در نیمه دوم سال 2011 به بازار عرضه شود و دارای سیستم عامل آندروید 3.5 نیزخواهد بود”.

ولی به نظر می‌رسد شن بسیار خوشبینانه فکر کرده است زیرا هنوز آندروید 2.2 به طور کامل در گجت‌های آندرویدی جانیافتاده و تاریخ عرضه شدن “آندروید 3” موسوم به شیرینی زنجفیلی نیز هنوز مشخص نشده است.

شرکت سامسونگ همچنین اعلام کرد که دلیل 7 اینچی بودن گالاکسی تب، نتایج یک نظرسنجی است که کاربران اعلام کرده بودند که علاقه دارند تا تابلت را با یک دست به راحتی قابل گرفتن باشد و iPad شرکت اپل کمی بزرگتر از این حد بود و در نتیجه این شرکت استاندارد 7 اینچی را برای گالاکسی تب در نظر گرفته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.