هر موبایل هوشمند به طور متوسط 27 برنامه دانلودی دارد!

کاربران آیفون فعال‌ترین کاربران برای بارگذاری و دانلود برنامه و بازی هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily،تحقیقات موسسه نیلسن از رشد فراگیر برنامه کاربردی برای تلفن های همراه هوشمند حکایت می‌کندودر ضمن این تحقیقات نشان داده است که کاربران تلفن‌های همراه هوشمندهر روز پیش از پیش به داشتن برنامه های متنوع‌تر علاقمند می‌شوند.

شرکت نیلسن در بررسی بیش از 4000 تلفن همراه هوشمند متوجه شد که هر کاربر به طور متوسط تا 27 برنامه را برای تلفن همراه خود بارگذاری و دانلود می‌کند .

همانطور که پیش بینی می‌شد صاحبان آیفون فعال ترین کاربران در این بین بوده و به طور متوسط بیش از 40 برنامه بر روی تلفن همراه خود دانلود و بارگذاری کرده‌اند  و این مقدار برای کاربران آندروئید به طور متوسط 25 برنامه است و کاربران بلک بری نیز به طور متوسط تنها 14 برنامه را بر روی تلفن همراه خود به صورت دانلود شده داشته و سایر موبایل‌های هوشمند مانند سیمبیان و پالم نیز دارای کمترین مقادیر برنامه‌های دانلودی هستند.

در این میان کاربران آیپاد تاچ بسیار بیشتر از کاربران آیفون برنامه و بازی دانلود کرده‌اند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است بسیاری از کسانی که آیپاد تاچ را خریداری می‌کنند لزوما توانایی خرید آیفون را ندارند.

محبوب‌ترین برنامه در تمامی پلاتفرمها بازی بوده است که در پلاتفرم آیفون بسیار رایج تر از سایر پلاتفرمها است  با این حال برنامه‌هایی با موضوعیت شبکه‌های اجتماعی،آب و هوا،اطلاعات جغرافیایی نیز دارای طرفداران خاص خود هستند.

محبوب‌ترین برنامه بارگذاری شده در همه پلاتفرمها نیز برنامه پایگاه اجتماعی فیس‌بوک است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.