دومین« G» آندروئیدی نیز عرضه شد!

این تلفن همراه دارای دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت استفاده از شبکه‌های +HSPA 3G را نیز دارد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Intomobile ،شرکت تی موبایل به صورت رسمی مشخصات دومین G خود یا همان  G2  را معرفی کرد.

این گجت که در ادامه اولین تلفن همراه آندروئیدی جهان یعنی G1 معرفی شده است همانند سلف خود در کارخانه HTC تولید شده و دارای سیستم عامل آندروئید 2.2 است.

جی 2 دارای کلیدهای دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل مانند صدای گوگل و امکانات جهت یابی نیز است.

مهمترین نکته در مورد این تلفن همراه استفاده از شبکه +HSPA 3G است که به کاربان این امکان را میدهد تا از شبکه اینترنت با سرعت 21 مگابایت در ثانیه استفاده کنند.

این تلفن همراه با پردازنده MSM7230 اسنپ دراگون که قدرتی معادل 800 مگاهرتز ارائه شده است که  هر چند به نظر می‌رسد در مقابل رقبای گردن گلفتی مانند نکسو وان و گالاکسی با یک گیگاهرتز پردازنده کار مشکلی داشته در پیش رو داشته باشد.

صفحه نمایش این تلفن همراه 3.7 اینچی است که چیزی ما بین AMOLED و Super LCD شرکت سونی است و دارای فیلمبرداری 720P به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی است و به طور پیش فرض دارای کارت حافظه 8 گیگابایتی است که تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است.

“اندی روبین “معاون شرکت گوگل در این مورد گفت:یکی از مزایای پلت فرم باز ایجاد فرصت برای توسعه دهندگان برنامه برای ایجاد تجربیات غنی از تلفن همراه و یکپارچه کردن این تجربیات به دست مصرف کنندگان است و ما تعداد برنامه های آندروئیدی را از 50 برنامه در 2 سال پیش به بیش از هشتاد هزار برنامه در امسال رسانده‌ایم”.

قرار است جی 2 با قفل اپراتوری شرکت تی موبایل تا چندی دیگر عرضه شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.