شرکت فراری به دلیل نقص فنی 1248 خودرو را فراخوان کرد!

شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری در یک اقدام بی‌سابقه اقدام به فراخوانی خودروی مدل 458 supercars به دلیلی مشکل فنی و حادثه افرثن کرد

8

این شرکت از ماه پیش شروع به تحقیقات درباره دلیل آتش گرفتن 5 دستگاه از این خودرو در اثر تصادفات کوچک  در کالیفرنیا،پاریس و سوئیس و چین و یک محل دیگر که نامش ذکر نشده است کرده بود.

سخنگوی این شرکت در این مورد گفت:”مشکل به وجود آمده به دلیلی استفاده از چسب در پره ها و قوس چرخ ماشین است که در شرایط بسیار خاصی و گرمای بیش از حد سبب ذوب شدن و در نهایت آتش گرفتن خودرو شده است”.

در نتیجه این شرکت که متعلق به غول سرمایه داری ایتالیا یعنی FIA.MI است از حدود 1248 صاحب این مدل خودروی فراری که تا قبل از ژوئیه سال 2010 تولید شده‌اند تقاضای فراخوان برای حل مشکل مذکور را داده است. در ضمن افرادی که خودروی فراری  آنها توسط این ایراد فنی  مورد آسیب قرار گرفته بود یک مدل جدید به رایگان دریافت خواهند کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. نیوشا می‌گوید

    آی زور داره
    405 داداشیم ترکید تازه کلی خرج کرد تونست ردش کنه با 2 میلیون فروخت خودشم یه کم سوخت
    بعد شهرداری ازش خسارت گرفت که چرا تابلوی نمی دونم چی توسط ماشین شما خراب شده

  2. Peyman می‌گوید

    بیا 5 تا ماشین سوخته فراخوان زدن حالا اینجا ملت تو 405 شادروان میشن ما باید از مردم تو تاکسی و اتوبوس و خیابون و کوچه اینا بفهمیم. کشوره داریم؟؟؟

  3. mahan می‌گوید

    چه جالب فراریم 405 می سازه ! فکرکردم ایران تهنا کشوری که 405 می سازه

  4. GSPWOLF می‌گوید

    تاحالا توی یه 405 در حال سوختن نشستید؟ نه دیگه!! اگه بدونی چه سرگرمیه جالبیه… با این کارشون به روان شاد شدن ملت کمک میکنند.

  5. Vahid می‌گوید

    “در ضمن افرادی که خودروی فراری آنها توسط این ایراد فنی مورد آسیب قرار گرفته بود یک مدل جدید به رایگان دریافت خواهند کرد.”

    یک مدل جدید به رایگان!
    عجب جمله ی شیرینی

  6. ایوب می‌گوید

    اینجا یه کاری کنند قیمت خودرو بیاد پایین،حالا منفجرم شد طوری نیست!

  7. maziar می‌گوید

    توی ایران که ماشین ها رو طوری میسلزند که زود آتیش بگیره و مالک ماشین بره یه ماشین دیگه بگیره و اینطوری چرخه اقتصادی بچرخه

  8. آرش می‌گوید

    تو ایران که وقتی این 405 آتیش میگیره از طرف خسارت هم میگیرن که چرا ماشینت وسط خیابون آتیش گرفته ((: